2009年3月28日 星期六

大眼睛看世界

2009 年 3 月 16 日 星期一 天晴


值夜過後還沒有睡飽


授命帶表妹仔看眼科醫生


賓賓說好跟我在東涌 MTR 交收表妹仔


交貨前賓賓先帶表妹仔去 McDonald's 吃個飽


表姐自己嘛


貪睡連午飯都沒有吃


 


到目的地一上地面見到間餅店


表妹仔 : 我地搭左咁耐車, 有 D 肚餓添, 不如我地買個麵包或者蛋糕囉


( 你搭左幾耐車呀? 就果二十分鐘, 你好似剛剛先在 McDonald's 食飽喎 ) 


表姐 : 肚餓就去食飯啦


表妹仔 : 唔洗, 少少肚餓啫, 買個麵包或者蛋糕得啦


( 餓你個頭, 你不過為食吧 )


表妹仔失望的繼續行


 


行去診所途中


表妹仔 : 仲要行幾耐先到呀


表姐 : 你由一數到十丫


表妹仔 ( 好努力的慢慢數 ) : 一 二 三 ...... 十, 我數完囉 


表姐 : 你再數多次


表妹仔 ( 又好努力的慢慢數 ) : 一 二 三 ...... 十, 我又數完囉 


表姐 : 你再數多次


表妹仔 ( 無耐性的數得超快 ) : 一 二 三 ...... 十, 我數完囉, 到未呀? 


表姐 ( 擺明昆佢 ) : 你今次由一數到一百丫


表妹仔 ( 無耐性的數得超快 ) : 一 二 三 ...... 二十 二十三 三十


表妹仔數得快, 不過亂晒, 唔再數


 


行過一家酒樓


表妹仔 : 姨丈同我來過呢度飲茶同買玩具, 不過係姨丈話買, 我無話要買架


表姐 : 咁你有無話唔好買丫?


表妹仔 : 咁我又無出聲


俾表妹仔吹到啤一聲


 


去到診所候診期間


表妹仔 : 幾時先到我呀


表姐 : 唔知呀, 要排隊嘛


表妹仔 : 咁我地去邊間房呀


表姐 : 你等間咪知囉, 你覺唔覺你好煩呀


表妹仔 ( 好認真的答 ) : 唔覺


表姐 : 你可唔可以唔好講嘢呀 


表妹仔 ( 好認真的答 ) : 可以


不過唔夠一分鐘, 表妹仔又繼續佢的可愛問題, 直至到佢睇醫生先收口.


 


見到醫生


基於陌生環境


表妹仔終於唔再講嘢扮淑女


醫生 : 小朋友有什麼病歷嘛


表姐 ( 一輪咀的背出口 ) : NNJ, GIB......


醫生 ( 有點愕然的望我 ) : 你做咩架?


表姐 ( 不在狀態, 口快快的說 ) : RN


( 後來想想, 應該答 "看醫生看多了, 同一條問題醫生問多了, 答得多也自然會背唷" )


同行身份暴露了


醫生的態度即刻變得溫柔細心


雖然本來也不錯


只是一眼也沒有望過我們光對著電腦說話


 


因為要檢查眼底


要幫表妹仔滴大眼仔


就是放大瞳孔的眼藥水


起初她挺合作的


跟著指示, 抬高台, 睜大眼, 向上望


才滴了一隻就掙扎啦


( 那眼藥水好 "拿" 眼的 )


結果要夾住佢再按住佢個頭才滴好


如是者要滴三次


對比同場的其他小朋友


她最乖呀, 也沒哭


只是滴的時候有點掙扎


其他小朋友都大吵大鬧


回家後跟廁紙媽讚表妹仔乖


廁紙媽竟說


要是帶她去的不是你而是她的父母


她不哭才怪


對住你才不敢哭啦


 


失察的是我沒有預計表妹仔都要滴大眼仔


也沒有給她準備太陽眼鏡


一離開診所


她就因為陽光刺眼易要扮盲妹


只好合上眼睛回家


是日的功課就不用做了


因為她更本看不清楚


不過可惡的是


在診所等候離開時


她眼看不清楚也要看卡通片呀


沒有留言:

張貼留言