2009年3月3日 星期二

2009 Feb 16 韓國第一天 Part 1

清晨到埗, 係機場梳洗後就去 Seven Luck 賭場.



之後去東大門同清溪川, 周圍都未開門, 條街好冷清, 廁紙的手指都凍得紅紅的.




無街行, 唯有不斷影相. 教了廁紙媽好多次, 她依然不會用我部相機, 不是矇, 就是震, 好在有帶趴地熊去, 要不, 廁紙一張靚相都沒有. 團友倒是很奇怪, 幹麼我用傻瓜機, 卻帶大腳架? 我都不想呀, 誰叫我媽不會影相!


食完午飯, 秘製烤排骨, 十二點多就返酒店. 我不否認有團友係需要瞓覺, 不過似係導遊想早收工多啦.


導遊又話夜晚會同領隊出去食長腳蟹, 有興趣就跟住去, 可是要自己坐地鐵, 無旅遊巴接送. 



第一晚住 Best Western Premier Seoul Garden Hotel, 對面就係地鐵 Mapo Station. 不甘就此浪費一整天, 於是靠自己, 出去自遊行.


第一站係 Anguk Station, <冬季戀歌> 拍攝地, 首爾中央高校.


Anguk Station 行去首爾中央高校要十五分鐘, 沿路應該係民居. 辛苦行到去, 原來不准入呀, 在門口影張相都不行, 閃閃旅遊書怎麼不寫清楚啊? 門口的保安凶的想打人, 嚇得急急腳走人.


沿路行返去 Anguk Station, 有個建築物好靚, 本想拎相機出來影相, 點知有個女人示意不可以, 當然, 又是不太友善的模.


算吧! 下一站, 明洞.


沒有留言:

張貼留言