2009年3月5日 星期四

2009 Feb 19 韓國第四天 Part 3

梨泰院




導遊推介團友去梨泰院這間樓上店買 Laneige Silran, 當然還有賣其他品牌, Iope, 話平過其他地方喎. 俾錢後, Sales 姐姐給我們的紙袋是 Aritaum, 店外卻沒有 Aritaum 的招牌.


同日晚上, 係明洞見到 Aritaum , 價錢跟各品牌的專門店是一樣的. 唯獨是梨泰院團友買那間, 沒有 Aritaum 招牌, 卻用Aritaum 紙袋的那間, 特別平. 明洞 Aritaum 店無 Silran , 梨泰院那間獨有. 我倒懷疑自己在梨泰院買的是不是正貨?


導遊推介 Silran Peeling Gel Whitening Moisture Cream, 折扣後 Won 23333 一支. Whitening Moisture Cream 有水珠的, 夠保濕又唔笠, 不錯呀.



夜遊明洞, 終於俾我買到 Skin Food Black Sesame Hot Mask, 亦再在街頭買了 Won 3000 燒雞泡魚. Yummy!



由於第一天自遊行明洞已經買得八八九九, 這晚沒心機逐間舖慢慢磨. 況且, 就只一個半小時, 夠買什麼? 周圍影相, 隨便逛逛算了. 逛了逛, 竟然落雪呀, 終於見到落雪, 好靚喔! 咁大個女, 第一次落雪喔!


 


這間 Café 是某韓劇的拍攝地呀, 入去避避雪, 休息啦. 那柚子雪糕味道好清甜, 質感介乎雪糕與雪葩之間, 好特別!


 


人蔘雞晚餐, 那人蔘比我的尾指還小, 而且斷開了兩邊, 有團友更加找不到他的人蔘.


是晚 Upgrade 了住 Grand Hilton, 酒店的裝橫還停留在十幾年前的金碧輝煌, 也沒有房間免費上網.



洗手間用品是 Crabtree & Evelyn LaSource, 不過樽背標明是 Made in China, 我可沒見過 Made in China Crabtree & Evelyn.


2 則留言:

  1. 你好呀,見到你個blog我都想講吓咯!
    我係今年一月頭跟團去韓國,又係係梨泰阮買Silran,個Sales話係Laneige新出另一條line喎!仲話香港最快都要三四個月後先有得買.
    有cleanser,moisture cream,同peeling gel三隻,我都想試吓轉用咪同家姐一人一半買咗咯! Sales話每支won 35000 不過新出買5送1,計落平均每支$180都OK啦!
    都好耐用,一支剛用完,足足用了兩個月,所以再想買!個Sales比咗張咭片我,可以e-mail比佢寄比我喎!
    今日特地上綱諗住搵吓香港有得買未,見到有但好似唔同咗樣咁咯!我買嗰陣個瓶身顏色係灰灰綠綠咁架!
    你就好啦見到落雪,我玩埋滑雪呀連一粒雪都見唔到佢落!!
     
     

    回覆刪除
  2. 我同朋友係今年一月尾跟團去韓國,又係係梨泰阮買Laneige,但朋友話回港後才發覺是Silran,個朋友打去香港 Laneige 問是否Laneige新出另一條line , 但回覆 "不是" , 我於網上查到用人賣 Silran ,她說是兩隻不同牌子.
    [版主回覆03/26/2009 23:19:00]Silran 同 laneige 本來就是兩個不同的品牌
    導遊好努力 sell silran 就是了, 經常說韓國人都用 silran, 什麼 skin food , laneige 韓國人不會用, 只在香港先出名. 或者是因為 sirlan 佢有佣分卦
    其實好用的咩品牌我都無所謂, 不過我只是懷疑 梨泰阮這間店賣的是不是正貨.
     
     
     
     

    回覆刪除