2009年3月4日 星期三

2009 Feb 18 韓國第三天 Part 1

整天都是滑雪天.


原先不打算滑雪的, 只想摸下雪, 踩下雪, 在雪地影相, 特登買對 Gore-tex boot, 防水防跣, 方便係雪地行走.


事關之前睇 Blog, Forum, 好多人話俾導遊呃, 唔滑雪都要租對鞋係雪地行走, 租的費用亦唔平, 加上衛生問題, 倒不如自己買對. 剛巧, 我又買到一對好平的 Boot !


鳳凰城滑雪場








導遊話佢唔識 Ski, Ski 好難學. 如果要玩 Ski, 就要睇人數, 人多就幫我地請教練, 不過費用唔平, 而且教練講韓文.


導遊又話, 依家年輕人都玩 Snowboard, 型嘛, 無人玩 Ski . 如果玩 Snowboard 佢可以免費教團友. 又話之前帶團, 五歲的團友學得最快, 好容易學. 所以玩 Snowboard 就要買登山吊車, 因為好快學識可以坐吊車上高的地方滑.


, 廁紙改變主意, 跟其他團友一齊玩 Snowboard. 廁紙媽啦, 還是不要玩好了, 一副老骨頭, 跌一下都可能很麻煩呀, 我可不想這個時候參觀韓國的醫院呀. 再者, 我們返港隔天, 還要去泰國啊, 所以她只買了單次來回觀光覽車算啦.


先去租滑雪衫褲, 整爛, 整污糟都不用賠的.


滑雪衫褲一套 Won 20000 ( 單要衫或褲一件都是 Won 20000 )


滑雪眼鏡 Won 15000


屁股墊加一對護膝 Won 7000


手套 Won 10000 ( 買的, 無租的 )


原來韓國大部份滑雪場都是免費入場的, 只是登山吊車, 觀光覽車, 租滑雪用具要錢.


Snowboard Won 26000


無限次登山吊車 + 單次來回觀光覽車 Won 52000


單次來回觀光覽車 Won 22000


結果啦, 大部份團友都學識 Snowboard, 更有團友玩更高級的滑雪道.


我啦, 第一次係初級滑雪道, 滑了不到十份一, 就跌倒啦, 屁股先落地, 痛的完全動不了. 屁股墊都保不了我的屁股啊! 那一刻只想到, 我不是 Fracture , 我還要去泰國架, 玩什麼, 乖乖係雪地影下相, 摸下雪, 踩下雪, 幹麼學人玩 Snowboard. 怎麼求救啦? 人家可能以為我坐低休息啦!


還好, 還有知覺, 休息一下就可以動啦. 心想, 一定要起身, 休息都要先爬埋一邊, 要不人家一個不小心撞過來怎辦?


終於可以起身, 可我不敢再滑啦, 唯有將 Snowboard 當雪兜坐滑下山. 原來不行的, 我雖沒有給工作人員吹雞, 但一路滑下去, 雪全都打到面上, 弄的成口雪, 還好有滑雪眼鏡, 要不眼都盲啦! 中途滑雪衫還爆拉鍊, 好彩不用賠, 不過全身都是雪啦, 最後還是乖乖行落山算了.


廁紙不甘心花了 Won 52000 就此了結, 我可要再搭登山吊車呀, 沿途風景好美唷. 第二次就拿著 Handycam 再搭登山吊車上去影個夠. 當然, 早預了要再行落山呀!


 







沒有留言:

張貼留言