2009年3月24日 星期二

被撇五週年

2004 年春天


你我在急症室相遇


相知相識到相戀


再被你狠飛


也不過是一個月的事


你帶給我的初戀


在春天開始


亦在春天完結


 


事隔五年


趁我還有印象


好想好想記低我的初戀


亦藉此多謝你當年對我的錯愛


 


說實在的


當年的 Puppy Love


其實談不上愛你


年少無知


都唔知何謂愛


喜歡你嗎


嚴格來講, 唔算喜歡


唔抗拒, 倒是真的


 


有人追, 就試試吧


反正, 玩下拖下無蝕底


總好過拖都無拖過


又或者, 跟同學的媽媽說一樣


就當是拿個經驗都好丫


對, 初戀的經驗


令我知道何謂有好感, 何謂獻殷勤, 何謂追女仔


( 我以前真係懵到人地對我獻殷勤, 想追我都仲懵惺惺 )


 


被你狠撇的一刻


傷心, 沒有


痛心, 都沒有


( 因為都無愛過 )


唔開心, 有點點


因為, 唔甘心是你飛我, 而不是我飛你


嬲, 才是真的


一怒之下


你送俾我的, 借俾我的東東全都掉了


現在回想, 好浪費唷


 


嬲怒過後


我倒要多謝你的出現


是你帶我去黃金海岸食燭光晚餐


是你帶我去鯉景灣


( 當年還是學生, 那有錢去這些地方吃個浪漫晚餐, 所以跟你拍拖我無蝕底的, 賺了吃的倒有 )


是你教識我做人要增值自己, 開放自己


要是沒有你的提點


今日我可能繼續玩自閉


不是返工就放工


我就唔會識到好多朋友


唔會識到草紙


亦沒有今日的廁紙


 


今時今日


我可以大大聲同人講, 我當年俾仔飛


人家問起我的初戀


還講的蠻開心


" 係啊! 當年我被人撇. "


完全唔覺得無面


反正是我自己的過去, 我自己的歷史


原來, 分手的時候


被人飛, 好過你撇人呀


因為無手尾跟


 


五年後的春天


聞說你已經結了婚, 有了孩子


在祝福你的同時


衷心多謝你曾經待我好


多謝你曾經教我的


如果可以時光倒流


可以再選擇


就算明知你會飛我


我還是會選擇跟你一起


無悔當年跟你的 Puppy Love


 


沒有你的離去, 就沒有今日的草紙廁紙!


沒有留言:

張貼留言