2009年3月24日 星期二

去年今日

去年今日


2008 年 3 月 24 日


星期一


復活節


天晴


廁紙放大假的第一天


亦是廁紙離開急症室的第一天


廁紙強迫草紙同我去大棠荔枝園


點解是強迫


因為草紙最怕熱辣辣仲要出外曬


可是我無可能在日本摘士多啤梨 ( 有點點後悔點解去大阪睇櫻花, 而唔去東京摘士多啤梨 )


唯有在香港摘住先 ( 明知一定無日本士多啤梨咁好食 )


不過我依然好想玩



大棠荔枝園的士多啤梨細得可憐



加上接近水尾


都俾人摘清光



又細粒, 又無味


草紙摘了一陣就放棄


因為佢已經成身汗


由於已經俾左錢, 所以廁紙繼續玩


又玩又影又食, 唔可以晒錢


不過廁紙絕對無浪費


我摘完可是全部食晒 ( 雖然幾難食 )


套票仲可以餵馬仔, 餵羊仔, 餵牛仔



草紙餵, 廁紙負責影相


因為我驚


基本上


除左人, 所有生物我都驚



仲有撈金魚


我撈晒成盆


不過玩完要倒返落去


除非俾錢買


行埋個無水的瀑布


坐的士去食 B 仔涼粉


是日郊遊完畢



今年今日


2009 年 3 月 24 日


星期二 


天陰有雨


廁紙放大假的第二天


早上十時半起床


趕及十一點到 McDonald's 食板燒雞腿扭扭粉早餐


我真係踏正十一點先趕到


人家已經賣緊薯條


好彩仲有扭扭粉


個姐姐又肯賣俾我


要不我咁早起身趕頭趕命就晒心機


( 其實係我瀨床到 last minute 先起身 )


再去簽約


回家


繼續病


在家午睡


起床打 Blog


廁紙打 Blog


唔係為左俾其他人睇


而係生怕有一天


我中年痴呆


連自己是誰都忘記 


趁我仲有記憶


還是打 Blog 記低好了


沒有留言:

張貼留言