2009年3月27日 星期五

2008 Nov 13 東京第五天 Part 3

再訪六本木, 除了因為喜愛它的環境氣氛, 最重要是上次在六本木影的相唔靚.


草紙最喜歡影景, 廁紙喜歡在靚景下被人影.


還好大家都喜歡影相, 要不其中一個一定會悶死, 或者等到傻.


我倆就試過因為在一個景點影影影, 而憺誤行程.


今次先去朝日電視台睇叮噹.



再買 Crepe 在毛利公園食, 今次唔食 Coldstone, 要留返個肚食牛牛. 


好靚的東京鐵塔



因為有趴地熊, 草紙今次影到 Mori Tower.



可惡的是, 草紙無心機幫廁紙影, 更莫講合照.


期望下次再訪六本木, 草紙不會令廁紙失望啦.


廁紙承認, 我挑剔, 我奄尖, 不過我就只是想要一張完美的相唷.


可惜怎樣訓練草紙, 他的構圖依然未合廁紙心意.


更可惡的是, 草紙影他自己喜歡的就影得好仔細, 幫廁紙影的就超求其.


蜘蛛你等我啊, 下次我會再來影的.



本來草紙讓廁紙選瀨里奈, 或者 Shabu Shabu.


不過廁紙想吃有湯的, 也不想太熱氣.


當然也乖乖的幫草紙慳荷包唷. 


是晚晚餐, 近江源氏 Shabu Shabu.



沒有留言:

張貼留言