2009年3月28日 星期六

全職師奶 vs 職場女人

上星期六跟草紙去迪欣湖郊遊


眼見其他人一家大小


或者幾個家庭一起帶他們的小朋友郊遊


粉開心的


廁紙也好想帶表妹仔來玩唷


 


表妹仔, 星期一至五都是困在東涌某屋苑的


表妹仔平日的活動, 就是上學, 放學


( 幼稚園都在屋苑內 )


表現好嘛, 晚上就可以落街散步, 或者去會所


說到底還是離不開屋苑


我就時常笑她是大嶼山鄉下妹


 


我倒有問我姨


為什麼不帶她去這去那玩


小朋友應該周圍去, 多見識才行啊


得到的答案是


" 我一個人攪唔店 "


那姨丈呢


" 兩個人要帶兩個, 好麻煩嘛, 唔係好攪得店 "


連表妹仔都問


" 點解我 Daddy Mummy 唔帶我去工展會 "


" 點解我 Daddy Mummy 唔帶我去跳彈床 "


工展會, 跳彈床都是廁紙媽或者廁紙帶她去


 


" 我一個人攪唔店 "


呢句說話唔止出於我姨一個人


同事, 朋友都有說過相同的說話


更加聽過 "三個大人都攪唔店兩個小朋友 "


 


何解小時候


廁紙媽還不是一個人就帶廁紙, 廁紙哥周圍去


近的就附近公園, 遠的就山長水遠的公園


最記得是當年太古城的歡樂天地


爸爸要上班, 難道小朋友也就困在家嗎


 


再者, 也不只廁紙媽一個大人帶兩個小朋友呀


當年很多全職師奶都是這樣的


小時候經常有的活動


就是幾個師奶各帶自己的一至三個小朋友一起去玩


一行十幾人超壯觀, 也超開心


 


何解從前的師奶做得到


今時今日的師奶就一句 " 我一個人攪唔店 "


究竟是因為現在的小朋友比較難攪, 湊小朋友的難度大增


還是今時今日的師奶身嬌肉貴, 不懂湊小朋友, 也不願湊小朋友


再還是現今的職場女人跟從前的全職師奶本來就大有不同


 


說到底, 廁紙還是覺得


小朋友應該周圍去, 多見識, 多去玩


如果不願, 或者無心無力帶小朋友去玩


還是不要生好了


不是有工人湊, 讀名校, 再上密密麻麻的興趣班就可以唷


沒有留言:

張貼留言