2009年3月5日 星期四

2009 Feb 19 韓國第四天 Part 1

是日早餐, 在小木屋, 只有午餐肉, 煎蛋, 麵包, 生菜絲, 薯條. 即是, 我的是日早餐是餐蛋治拼薯條.




愛寶樂園, 十二年後, 舊地重遊, 記得這個像花的東東, 記得當年最開心就係坐吊車, 因為當年是夏天去, 無係滑雪場坐嘛. 當年在愛寶樂園買的鎖匙扣還是保存得好好喔!



圖下面金色那個就是十二年前在 Everland 買的, 當年 Lotte World 都有出用一款的鎖匙扣.


當年玩過什麼都忘了, 今次係樂園的時間頗足夠, 去了動物園, 玩雪兜, 不斷影相.




聖誕都過了, 還是很多聖誕的佈置.


在劇場睇表演, 超悶, 睇的我瞌眼瞓. 不過行的好累好凍, 就當是在室內坐坐休息. 廁紙不知道不准攝影同錄影, 一開始當然拿著 Handycam 拍, 職員走過來, 什麼都沒說就係我的 Handycam 前耍手, 差點推跌我部機. 又一次覺得韓國人好無禮貌, 只會動手不動口!



巡遊沒有圍繩的, 中途還會停下來, 可以走埋去影相呀. 不過還是迪士尼的好看多啦.


1 則留言:

  1. Hi,啱啱睇完妳的韓國之旅,見到妳提過兩次韓國人禮貌不太好,認同你 ,其實我未去過,但喺工作上接觸過幾次,男/女都一樣感覺都係粗粗魯魯,所以我完全無興趣到韓國玩!依啲只係個人意見

    回覆刪除