2009年3月3日 星期二

泰國 Center Point 三人行

一星期前上網 Book 定到埗先來個 Spa, 買一送一, 我選了 Spa 3. 原價 Baht 2500 per person, 3.5 小時, 包括 Body Scrub, Aromatherapy Body Massage, Herbal Massage, Full Course of Facial Treatment. Email 問佢第三人可唔可以半價, 好快回覆話 OK. 當時對佢的 Service 滿有期望, 因為第一印象真的不錯.


Book Silom Branch, 依佢的地圖都唔算難找, 只係位於一條似後巷的橫街, 即時大打折扣. 入到間鋪, 又無佢網站的相般靚同大, 只係拍攝手法將間鋪影得好大好靚. 或者係因為我第一次係泰國做 Spa, 期望高了點吧, 也許泰國的 Spa 一般都是這樣.


Body Scrub Aroma oil 都有幾款選擇, 我選了一個叫 Naomi , Scrub 還是 Oil 就忘啦, 味道很討好, 很特別.


Body Scrub 的磨砂粒子幼得很, 用上面我都覺得不夠啦, 磨身嘛, 磨了等於無磨. 而且Center Point 好慳家, 用好少份量, 我感覺只是姐姐的手在磨, 沒有粒子, 乾的很, 更莫講話磨完有滑滑的感覺.


Aromatherapy Body Massage , Oil 時倒有陣香氣, 按的時候卻聞不到什麼. 可能是因為 Center Point 沒有點同類的香薰吧, 加上又繼續慳家本色, 用極少的油搽. 無錯, 是搽, 不是按. 我只感覺姐姐先將少少油放係掌心, 再幫我搽. 油的份量不足, 感覺就是姐姐的手在乾推. 那乾推, 就是夾硬拉扯皮膚的感覺, 完全沒有用力按摩.


Herbal Massage, 以前未做過, 沒的比較. 就是一個熱熱的草球, 姐姐像蓋圖章般壓落我身.


Full Course of Facial Treatment, 從未係泰國做過 Facial, 可能泰式跟港式 Facial 本來就有分別吧. 先來 Cleansing Milk 洗面, 可是姐姐做的超求其, 鼻翼最污糟啦, 姐姐抹都沒抹過, 只在額頭同面珠打圈, 那打圈的範圍亦細的可憐, 更加莫說髮邊位置啦. 再來一個不知是磨砂還是深層清潔的面膜, 姐姐繼續避開污糟的鼻翼同下巴, 只在面珠推就算. 真的是推, 力度少的好像沒碰到我. 沒有針清亦沒有按摩, 之後好像是放了青瓜加冰凍毛巾就完成了. 整個 Facial 感覺就是, 做了等於無做, 污糟的地方全避開了, 只是面珠給姐姐輕輕的碰幾下. 我爸形容是, "晒時間, 揼波鐘".


整體來說, 好失望! Baht 1250 一個人, 我不知道以上服務在泰國是不是市價, 還是我不好彩啦. 因為先前看人家的 Feedback 都是不錯的, 還是我要求太高? 我在香港做過一次, Spa, Body Scrub, Aroma Massage, Hair Mask, Hand Mask, Foot Mask 可是很滿意的, 首次試做價也是 HKD $2xx, 當然也就只此一次.


第一晚係 Center Point 的經驗不太好, 原打算走前再到 Urban Retreat 都沒去啦, 怕浪費錢, 浪費時間, 又失望!


 


沒有留言:

張貼留言