2009年3月22日 星期日

又一同學出嫁, 又一同學娶妻

2009 年 3 月 21 日


又有同學結婚啦! 恭喜! 恭喜!


今晚見到新郎, 新娘同學仔好幸福! 廁紙都替你們高興唷!


眼見, 聽聞身邊的同學一個一個的結婚, 有的什至做了爸爸媽媽, 亦表示自己都到適婚年齡, 究竟我又幾時先嫁得出, 又或者, 我會唔會嫁得出?


草紙, 廁紙不是給你壓力唷, 你要是不娶, 我也迫不了什麼, 更加迫不了你入聚.


要知道, 干我這行的, 單身貴族得別多, 總有點陰影吧!


這些單身貴族, 多數都有車有樓, 可能唔止一架車, 唔止一層樓, 還要一年去幾次旅行.


只是, 到適婚年齡, 還是找不到令一半.


沒法啦, 自己人工高, 總想找個比自己人工更高, 叻過自己的人.


可是, 附合條件, 年紀相約的男生不多.


男生有這個條件, 都會選個較年輕的, 又怎會要個中女.


我可不想加入這個單身俱樂部!


就算有車有樓有錢去旅行, 我可不想自己一個人去旅行.


說到底, 廁紙都怕嫁唔出的!


不過, 也急不來!


要來的就會來, 要走的就會走. 無人可以勉強.


現在一起, 開心快樂就可以了.


當然, 有將來的, 就會更好!



今晚的良緣美點, 好可愛唷!


沒有留言:

張貼留言