2013年7月30日 星期二

玻璃鞋 (三)




2013 年 7 月 28 日, 星期日



已經買了婚鞋, 褂鞋, 黑色晚裝鞋的廁紙
本來, 已經跟自己說, 不要再買鞋啦
雖然, 我覺得, 我應該再找對鞋配我的紅色晚裝

前陣子
得知 Le Chione 出了金底白 Lace 鞋
網上看, 已經好喜歡, 好喜歡


某天
特意去看看
雖然靚, 但跟自己說
" 嗯...... 還是找對紅鞋兒吧 "

OK
本來, 鞋癮就此結終

前幾天
有 Wow 友買了這對金底白 Lace
Wow 友們的熱烈討論
弄的我又心癢癢

這天腦海中不斷出現
紅色, 金色, 紅色, 金色......

魔鬼又說
" 或者, 再等都等不到紅色呢 "

抵擋不住誘惑
做了個拼圖去配一配

魔鬼再說
" 紅晚裝配銀白 Lace 鞋不靚, 無謂省幾百, 換來一世後悔啦 "

OK
放工一於去看看

不試, 都還好
還是考慮中

一試
Oh My God......
好靚好靚呀
想也不想, 買



回家路上
求神拜佛希望阿媽比我遲回家
等我有機會將它收起
可惜, 事敗啦當然

廁紙媽見到我對鞋, 竟然沒有轟炸我
還要試穿

廁紙媽, 都讚靚
更有據為己有的意圖
好彩, 她穿不了這個高度


慶幸, 我有一個同樣貪靚的阿媽
才順利過關

廁紙媽都說了好多次想買晚裝鞋
可惜, 就是找不到喜歡的
不是顏色問題, 就是高度問題

如果真的買不到
就穿我那對灰色的 Vanity Beauty

1 則留言:

  1. 呢對鞋都幾靚,好過紅裙襯紅鞋~

    我都係用金色鞋襯紅色cocktail dress,影相出黎效果好靚呀~
    [版主回覆07/31/2013 10:35:25]我特登搵返你 d 相睇, 又真係好靚呀

    回覆刪除