2013年7月29日 星期一

$99 禮服恤




2013 年 7 月 28 日, 星期日



特別的一天
值得紀念的一天
但是, 我們沒有特別慶祝

廁紙放工趕去買鞋
路過 G2000 Men
早前看上的普通反領禮服恤
Final Sale, $99 Only

問草紙
" 不如買多件禮服恤啦, 反正有一套我想你穿反領恤衫 "
草紙 " 好, 不過 Size 要等我回家後才知道 "
草紙一向穿 G2000 恤衫上班

等呀等, 有人都無 Send Size 給我
打去問, 又推三推四的叫我等
Fine, 我答
" 咁你係我返屋企前都唔 Send 的話, 咁我唔買架啦 "
( 又用 Wow 友教的招數 )

沒好氣的廁紙, 一個人去逛 $12 店
有人呢, 就不斷問我去了那裡, 收到 Size 沒有, 買了沒有

我狠狠的答
" 我睇緊野, 唔好騷擾我 "

回家路上
有人又打來問, 買到禮服恤沒有
我 " 頭先問你 Size 你又唔緊張, 即係你都唔想買啦, 依家你咁緊張做咩, 買唔到咪算囉 "
有人答 " 我唔係唔緊張...... "

結論
男人, 不可以太縱容

$99 的 G2000 Men 禮服恤
不是尖領, 但一樣有直摺
衫身是點點暗紋布
質料比較厚, 絕對比之前買的一件


還有一款, 領口一樣, 領邊有多條車線
衫身幼身直摺, 都是 $99
可惜無草紙的 Size

又有一款直摺修身款, $119
反袖口, 要用袖口鈕
可惜肥人不宜穿修身款
草紙無緣

領帶一樣 Sale, 好像 $119
看上幾款綠色領帶, 打算買給兄弟

之不過, 我未送過領帶給男生
我對自己的 Taste 無信心
如果, 我肯定 Big Day 之後兄弟們都會用我送的綠色領帶
$119, 絕對買得過
但如果人家只是做兄弟那天勉強戴的話, 還是買 Cheap 貨算吧
更何況, 只有一個兄弟平日需要打領帶嘛

嗯, 廁紙又想過買條銀灰色領帶給草紙配西裝
左看右看, 依然對自己的 Taste 無信心
女生喜歡的花紋, 男生會喜歡嗎

相信男人比較易接受的斜紋, 配上直摺禮服恤
又好像有點 Over
還是算吧



*          *          *          *          *



廁紙媽問
" $99 咁抵, 做咩唔買埋俾老豆呀 "

嗯......
我記得要幫老爸做西裝, 但想不起老爸都要買恤衫
唯有答 " 老豆咁肥, 我都唔知買咩碼啦 "

叫廁紙爸試穿買給草紙的禮服恤
有人不知是吃醋還是什麼
" 做咩俾佢件衫我著呀 "

OK, OK
男人, 不要跟他著緊
大不了, 他無衫著之嘛



*          *          *          *          *



廁紙媽又叫我告知廁紙哥
OK, 打去跟哥說恤衫 $99
有異性無人性的阿哥
" 得閒先啦 "
隨即 Cut 線

我知, 我明
我不喜歡人家干涉我的婚禮, 我都不想去干涉阿哥的婚禮
只是, 我受命於人, 話你知減價
用不著的, 聽了就算啦, 不用 Cut 線吧
真慶幸, 早前淘寶花嫁雜物就只自私的顧自己

沒有留言:

張貼留言