2013年7月8日 星期一

貴得有道理 - Clarisonic




2013 年 7 月 8 日, 星期一



兩年前的某天, 有 Taste Blogger 分享, 十項貴得有道理的消費
其中包括 Clarisonic PLUS, Covermark 粉底

純粹相信有 Taste Blogger 的 Taste
再在網上做了少少 Research, 就買了個 Clarisonic PLUS
要買的原因嘛, 其實自己都不太清楚
總之就是, 那一刻, 我想花錢, 我想買

當時, 如果在美國郵購的話
連運費, 都比在香港買平
缺點嘛, 就是有問題的話, 要寄回美國維修

不想等, 又因為香港提供兩年保養
當時用 HSBC 的白金卡在 Joyce Beauty 買有九折, 還送多個 Body Brush
折扣後 $1890
現在, 好像加價了, 亦好像無做 HSBC Discount 了


先說說故事背景
想當年, 我還未買 Clarisonic PLUS 前
一星期, 會做一次磨砂加深層清潔
磨砂, 用過有粒粒的 Facial Scrub
也用過那些可以捽出擦子膠碎的 Peeling Gel

又先說說捽出擦子膠碎的 Peeling Gel
那一年去韓國, 導遊教過如何測試 Peeling Gel 的真假
先取適量的 Peeling Gel 在桌子上捽
如果, 在桌面都捽出擦子膠碎
即是, 那 Peeling Gel 自己都會變擦子膠碎, 而非真的可以去死皮
如果, 在桌面捽不出擦子膠碎, 但在皮膚上捽出擦子膠碎
即是, 那 Peeling Gel 真的可以去死皮

買 Clarisonic PLUS 前
我一星期用一次 Peeling Gel
當時, 都可以在皮膚上捽出擦子膠碎
即是, 我每星期都有死皮啦

好啦, 用了 Clarisonic PLUS 一個月
我又用 Peeling Gel 去死皮
竟然, 點點擦子膠碎都捽不出來
那就証明, Clarisonic PLUS 真的可以去死皮啦

至於每天用 Clarisonic PLUS 的即時效果嘛
就是用完後感覺皮膚好乾淨, 亦看不見任何的黑頭
這兩年, 都無出現過士多啤梨鼻了

另一個比較顯著的分別
就是以前每次去完旅行, 皮膚都超差, 起粒粒, 出暗瘡
( 去旅行, 睡不夠, 又胡亂吃東西嘛 )
但自從有了 Clarisonic PLUS
( 去旅行都帶去呀 )
回香港後, 皮膚都一樣靚

還有, 還有
Clarisonic PLUS 用在草紙的臉上, 效果更是超級顯著
草紙的粗糙背脊, 刷完嘛, 都變得滑不溜手

現在, 我都已經慣了每天都用
沒有用的一天, 反而覺得洗臉洗得不乾淨
亦因為有了 Clarisonic PLUS, 都已經不用去死皮
變相, 我都兩年無出去做 Facial 了
自家一星期做一次 Deep Cleansing Mask + Moisture Mask, 已經足夠
有時懶嘛, 一個月才做一次呢

二千元買的小玩意
有人, 或者會覺得貴
但一直以來, 我給自己的解釋是
二千元的玩意, 用兩年
( 兩年保養嘛 )
每個月都不用一百
一次 Facial 都不止一百啦
所以, 絕對貴得有道理
而事實, 我的 Clarisonic PLUS 用上不止兩年呢

至於我的 Clarisonic PLUS 小心得呢
我沒有用附送的幾支洗面膏
我喜歡用日牌那些可以打出超厚泡沫的洗面膏

先取一至兩粒青豆大小的洗面膏
用 Fancl 的起泡波先打起泡沫
( SaSa 卓悅都有賣類似 Fancl 的起泡波 )
將泡沫佈滿全面, 再用 Clarisonic PLUS 在臉上打圈按摩
輕輕力碰到皮膚就可以了, 不用大力

我比較高要求
我會連眉毛, 髮邊的位置都刷
( 化妝的話, 這些地方都會上粉嘛 )
基本上, 一分鐘就已經足夠
如果, 皮膚受得來, 又覺得比較 Dirty 的話
下巴, T 字位會多刷半分鐘
再剩餘的半分鐘嘛, 就刷刷頸, 刷刷加拿大囉

刷完呢
再用臉上的泡沫輕輕帶過雙眼
過水
Done

至於要用超厚泡沫的洗面膏
是因為刷完一兩分鐘後, 泡沫都依然 Keep 得住, 而不會變水
如果用那些泡沫不太厚的呢, 刷幾下, 泡泡就會變水了

超厚泡沫的洗面膏
推介日牌的
Kose, Kanebo, Shiseido 的都不錯
用最普通的保濕洗面膏就可以了
那些聲稱可以深層清潔, 美白, 作用其實不大

歐美品牌的洗面膏
泡沫一般都沒有日牌的厚實, 好易變水

每晚洗白白之時, 用 Clarisonic PLUS 刷上一至兩分鐘
機身用後過水, 抹乾就可以了

兩年了, 我的 Compliance 還不錯
相比 Panasonic 的蒸面機嘛
每次用上最少十五分鐘, 用後又要倒水, 都懶的用啦

Clarisonic PLUS
絕對貴得有道理

3 則留言:

  1. 我超想買呢部機, 因為成二千蚊我都好掙扎下~
    我想問一問係咪背部要用第二個刷架?
    thanks
    [版主回覆07/11/2013 17:35:21]Body 用大果個刷,買 set有埋架

    回覆刪除
  2. 睇完你個分享, 太吸引喇!!!
    繼tripollar之後, 我比你呢部燒著左呀
    勁想去死皮呀!!!
    [版主回覆08/07/2013 18:27:37]絕對買得過呀
    依家都多左好多人認識 clarisonic 添

    回覆刪除
  3. woooo....好似好正,好方便喎。
    現家那裡有得買?
    [版主回覆08/15/2013 19:23:54]joyce beauty
    times lane crawford

    回覆刪除