2013年7月21日 星期日

婚前遊日第二天 - 上不了 Skytree




2013 年 4 月 14 日, 星期日



根據在香港做的功課
這天, 本想在八點前去到 Skytree 排隊

廁紙因為昨晚睡不了
縱使草紙能夠早早彈起
我還是選擇繼續睡
往後還有幾天行程, 不可能第一天就累倒嘛

由酒店坐地鐵去 Skytree
都營大江戶線, 東新宿 (E02) 去到藏前 (E11)
用橙色改札口出閘, A6 出口, 上地面後轉右
都營淺草線, 再入閘藏前 (A17)
坐三個站去押上 (A20)
A2, B3 出口都可到達目的地
整個車程, 大概四十分鐘, 260 Yen

廁紙草紙去到 Skytree
已經十時了









Skytree 比我想像中大好多好多
旁邊有一座 Shopping Mall
有龍貓, Samatha, 麵包超人, Sanrio, Nanoblock......
好多我想逛的店都有啊
足足可以逛一整天
下次要再來啊


一如廁紙所想
可能, Skytree 對日本人而言都算新
這天, 除了外國遊客, 其實都堆了好多好多的日本人
4/F 的 Ticket Counter, 不知打了幾多個蛇餅
我們, 一定無可能十二時前參觀完畢
還是, 下次跟草紙家人同遊日本時再來吧


在附近影影相, 就 Shopping 去



此行的日本第一櫻
雖然殘櫻了, 都好過無
之後還上東北追櫻嘛



在 Skytree 的主打紀念品店逛了一圈
有目標之後, 就先去其他店逛

第一站, 被 Hello Kitty 吸引



極速全店一 Scan
買了這些



有 Made in Japan 的毛巾
廁紙最喜歡買的毛巾



草紙這次有進步
我 Scan 貨的同時, 他排隊
不要浪費時間嘛



這盒 1050 Yen 的 Hello Kitty 酥餅
廁紙買兩盒, 草紙掃了四盒
就這樣, 我們的行李惡夢開始了


這個 Hello Kitty 士多啤梨蛋
好甜呢

第二站, 我要買 Skytree Nanoblock
廁紙以為 Skytree 紀念品店內有賣 Nanoblock
原來是 Nanoblock 的專門店才有呢



Skytree Nanoblock 還有一款連整座商場的
不過好貴, 好像 ~ HKD $2000
而我買的這個單座 Skytree
出 Blog 之日, 香港都有賣
跟日本好像差不多價錢呢


本身在香港已買了一個東京鐵塔的廁紙
來到日本, Shopping 癮發作
其他款, 當時日元對八算
都比香港平一點點, 又買

至於 Disneyland Castle, 是在東京迪士尼買的
Nanoblock 專門店無賣呀



廁紙擁有的七個 Nanoblock
除了厳島神社大鳥居, 其他我都去過呢

基於時間所限, 我們又要影自拍合照
Shopping 行程腰斬
返回 Skytree 紀念品店掃貨



4700 Yen 一支的 Skytree 一紅一白酒
是廁紙整個日本行最喜歡的戰利品
2012 Grand Opening 出品
下次再去, 不一定買到啦

回香港後, 廁紙在廁紙哥面前認叻
說我買了支好酒
還未見過實物的廁紙哥, 一副不屑的咀臉

出 Blog 前的幾天
廁紙哥見到 Skytree 酒真身, 竟然想強搶

正在上班的廁紙一見 Whats App
打電話還拖說 " 我無話送俾你喎 "
這是我倆兄妹的溝通方式



路過 Starbucks
有 Skytree 杯, 1700 Yen, 送飲品
又有只限日本通用的 Starbucks Card, 1000 Yen
經過一番雞同鴨講, 1700 Yen 有杯, 有飲品, 又有卡





Starbucks 對面有松本清
本著逛完 Skytree 就回去執行李, 一於先買

廁紙買 Spa 粉


草紙幫同事掃藥


幸好這天草紙有幫同事先行掃藥
廁紙才得以先吃幫人買的龍角散
要不, 往後的幾天, 我都不知怎算了

縱然我們已經放棄一時前趕回新宿食瀨里奈午餐
但都逛不完
無奈要趕去下一站, 在 Skytree 的商場吃過燒墨魚丸就走啦


燒墨魚丸有大阪味和東京淺草味
大阪味, 就是最常見, 香港都有的味道
東京淺草味, 比較淡味, 灑上點心麵碎, 都不錯啦
無想過不去關西都吃得燒墨魚丸呢

是日在 Skytree Shopping Mall 的趣事一則
廁紙趕時間, 心急 Shopping
眼見自動扶手梯旁有條小空隙, 就心急穿了過去
( 要不就要繞大圈才過到去 )
草紙跟著我後面想穿過來
無奈, 以草紙的肥腫難分身形
加上他聲稱的好大個背囊
草紙, 過不了, 兼且進退兩難
後面, 又有幾個日本人等著穿過空隙

草紙尷尬非常的同時
廁紙, 笑爆咀

有人投訴說, 我只顧自己, 無理他
事實是, 我無想到
當人人都過得到的同時, 會有個別人士穿不過囉



*          *          *          *          *



出發前, 還想過去完 Skytree 去雷門, 新宿御苑
全都不夠時間, 去不成
按原路返東新宿的酒店執行李

這天, 要先寄走一個廿九寸行李, 再去迪士尼
無想到, 這天早上買的, 足以塞滿一個廿九寸行李箱

廁紙原先的計劃
是自己拿去 Hotel Wing International Shinjuku

基於是日已經延誤了行程, 又累
不想花時間走過去
也不想去到 Hotel Wing 還要花時間跟職員交涉
( 早前 Email 去問寄存行李一事, 一個 Email 都無回覆嘛 )
還是用錢解決
宅急便, 1270 Yen

還好用了宅急便
要不, 拖著兩大兩小的行李
應該花上一小時才去到 Hotel Wing 呢

後來想起
反正這刻要錢寄走行李
早知, 應該將它一起帶到迪士尼, 上東北前才寄走嘛
豬了

2 則留言:

  1. Hello Kitty 酥餅好唔好食?
    我發覺買親呢類價錢呢類塊數的手信都係乃野居多XD
    不過...呢D平野通常係出去派街坊...HAHA
    [版主回覆07/23/2013 00:45:31]Hello Kitty 酥餅, 即係蝴蝶酥, 無 cookie galerie 果 d 咁好食, 但都ok 啦
    之前係青森都買過蘋果蝴蝶酥, 都吾錯, 先買hello kitty 呢隻
    1050 yen 有咁多塊, 佢算 ok 架啦

    個士多啤梨蛋就吾多店啦

    回覆刪除
  2. 青森D 土產我覺得堅好食! 蘋果蝴蝶酥我都有買~放落微波爐叮兩野~超好食~
    我都好掛住佢地D土產

    回覆刪除