2013年9月17日 星期二

花嫁物品第三十五回 - Dream Love Plate




2013 年 9 月 3 日, 星期二



Wow 友的團購 Love Plate 到著了
廁紙要上班, 打算請草紙幫我提貨啦

有人
第一句就說, " 明天去不行嗎 "

明天去
我自己去就可以啦, 用得著你幫忙嗎

就小小事, 都不願幫我做
那我自己去, 不打擾你了
但你的事, 都不要叫我做囉

氣死我了



*          *          *          *          *



2013 年 9 月 4 日, 星期三



經過昨天的氣人事件
今天, 廁紙本想自己去取 Love Plate
有人, 又硬要跟來


HKD $150, 靚

雖然應該不會帶去婚宴
但不買會後悔吧

新年可以當糖果盒用
又可以當 Jelly 模
Nice

廁紙媽, 當然又說我浪費
又指責我買無謂東西啦

OK, OK
我浪費
我買無謂東西

但請記著
不要又慷我之慨
又迫我將 Love Plate 借人啦

2 則留言:

  1. 想當初我買左呢個LOVE PLATE 返嚟, 我媽咪都話過我o徒埋d 無謂錢.....不過最後candy corner出嚟效果真係好好, 所以係值得ga! =)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得呢, 如果婚後用得返嘅, 就吾算晒錢架啦
      要講晒錢嘅, 為意頭, 為人買我買, 但吾知要黎做咩果d 仲晒錢, 但偏偏阿媽又吾會話佢要買的呢 d 野晒錢喎

      刪除