2013年9月2日 星期一

生 B 論




2013 年 9 月 2 日, 星期一



廁紙草紙, 算是說好了
婚後的兩三年, 暫不會生 B
將來呢, 將來再算啦

這一刻
廁紙其實幾抗拒小朋友

草紙呢
我感覺, 他想生的

記得某天逛商務還是三聯書局
遇上一張 Princess 乘數表 Poster
草紙忽然說, " 如果第時我地有個女 / 仔 ( 忘了 Exact Wordings ), 我都要買返張 "

又記得今年四月在 Tokyo DisneySea
廁紙看上 Alice in Wonderland 的女童裙
草紙說 " 中意咪買囉 "

我知道, 我知道
有小朋友的家庭才完整
但是, 這一刻, 我依然好抗拒

如果, 今時今日養小孩還是廿年前般的話
生 B, Fine

但是, 一想到小朋友一上小學
就連我都要由小學開始再讀過
還要學這個那個, 想起就驚



*          *          *          *          *



從海底 Blog 打撈的
大概 2012 年初的對話

" 你知唔知, 家下申請 Nursery, Kindergarden 要準備 Profolio, 而個 Profolio 係用 Photobook 去整架 "
" 我想講, 我見工份 Resume 都係一版 A4 紙咁大把喳 "
" 仲有果 D 所謂嘅親子 Project, 我到 F.3 都無果種作品質素囉 "

" 邊個餵奶換片呀 "
" 你阿媽同我阿媽囉, 兩個都做陪月, 實湊得店啦 "

" 申請幼稚園要去排隊, 無得網上申請個喎, 邊個去排呀 "
( 草紙最憎排隊 )
" 我去囉, 我帶佢返 Playgroup "

草紙的同事跟他說
" 帶阿女返 Playgroup, 有靚靚媽咪睇, 阿女玩得開心, 老豆睇得開心, 貴一貴都要返 Playgroup "
" ......>.< "

" 幼稚園 D 親子 Project 邊個做呀, 要整親子燈籠架 "
" 我囉, 我同佢整架 Tomix "
" Thomas 呀? 咩 Tomix 呀, 唔識就咪學人講啦 "
" Tomix 係貴價日本火車模型, 唔玩 Thomas 咁 Cheap "
" Thomas 都好貴架, 生仔, 你去日本仲想去咩立山黑部, 北斗星號, 帶阿仔去麵包超人館, Hello Kitty Land 就有你份 "
" 去咪去囉 "

簡單來說
男人, 想得天真
他當日說過的 " 我去囉, 我做囉 "
我相信, 到時一定不會做
什麼都 " 問媽咪啦 "

沒有留言:

張貼留言