2013年6月11日 星期二

結婚又結婚




2013 年 5 月 24 日, 星期五



廁紙哥生日的一天
廁紙當了一晚的大大大配角
兩家人的飯聚
將會二合為一了



*          *          *          *          *



2013 年 6 月 9 日, 星期日



不是雙喜臨門, 卻又趕結婚的廁紙哥
幾乎打我尖

廁紙跟廁紙哥的性格大不同

就算有錢
廁紙都只希望辦一個窮家女婚禮
沒有太多的繁文縟節
沒有 Designer Label 的婚紗
沒有在 Ritz Carlton 設宴
我, 選擇一個山卡啦的天橋底下辨婚禮

廁紙哥呢
什麼都要傳統, 什麼都要做足
就算你有 Budget 去結婚
有錢, 都不是這樣浪費吧
你還不是普通人家

因為廁紙哥要結婚
因為廁紙哥結婚而吵的架
( 我無參與其中 )
吵呀吵, 又燒到我頭上

廁紙媽抱怨說
" 早知係咁, 阿妹都唔好攪啦, 我都已經後悔啦, 旅行結婚咪算囉, 請埋我地去咪得囉 "


當初是誰要求一定要過大禮, 出門, 入門, 斟茶呀
是誰要求要請親戚食飯呀

我問 " 旅行結婚係咪咩儀式都唔洗做呢 "
媽 " 唔洗 "

" 咁, 係咪過大禮都唔洗呢 "
" 咁又唔係喎, 唔過大禮點派餅呀 "

" 係咪都唔洗斟茶呢 "
" 斟俾雙方父母咪得囉 "
" 哦, 係咪阿爺阿嫲阿公阿婆都唔洗斟呀 "
" 咁又唔係喎, 佢地係你長輩, 點可以唔斟呀 "
( 姑媽阿姨舅父等, 不是長輩嗎 )

" 咁, 係咪飯都唔洗請親戚食呀 "
" 請阿婆飲茶咪得囉 "
( 廁紙媽就只著緊阿婆 )
" 咁舅父都係到, 叫佢坐過隔離枱, 定叫佢俾返自己果份呀 "
" ...... "

我的窮家女婚禮, 已經簡單得不能再簡單
就不過是廁紙媽口中的 " 唔洗, 但又要做的事 "

廁紙哥的婚事, 讓你覺得煩
但也不用不夠阿仔說
就走來燒我囉

我知, 我明
廁紙家有好幾個的親戚口和心不和
A 不願意跟 B 坐, B 又不肯跟 C 影相

我都預計好
大家喜歡就來, 不喜歡就算了

即使有親戚對廁紙所選擇的場地有微言
我亦只可以說
婚禮, 是我們的, 我們想依自己意願去做
有能力的話, 我們會考慮來賓的感受
但說到底, 我還是得就著我們有限的 Budget 去辦一個窮家女婚禮

沒有留言:

張貼留言