2013年6月2日 星期日

花女夢




2013 年 5 月 31 日, 星期五



肥表妹是晚主動打電話找我
( 平常打電話給她, 她都掛著玩, 沒閒情理我呢 )
開口第一句問
" 表姐呀, 你結婚果日呢, 我可唔可以戴個花花環呀 "

不知她在說什麼, 問
" 咩花環呀 "
" 家姐呢, 同我一齊用飲管整左個花花環, 有紫色同銀色呀, 痴左好多花花呀 "
" 你識痴咩 "
" 家姐幫我痴 "
" 你點解有花花嘅 "
" 媽咪買架, 假架, 我痴左好多花花, 好靚好靚架 "
( 越說越 Hyper )
" 你痴定家姐痴架 "
" 家姐 "
" 咁你做左 D 咩呀 "
" 無呀, Daddy 痴, 家姐痴 "
" 即係唔係你做架啦 "
" 吾係呀, 我做架, 我做架...... 我做最多, Daddy 同家姐做最少 "

姨丈傳來的一張相
肥表妹戴著 " 她 Hand Made " 的花花環, 超 Hyper

靚嗎
小朋友玩具, 真的不錯啦
但是, 做花女戴嘛
哎......
不是我杯茶, 不是大人想要的花花環囉



*          *          *          *          *



問題來了

去年聖誕公告婚訊
阿姨就已經推舉肥表妹做花女

肥表妹, 是我眾多表妹中, 最討我歡心的其中一個
她做我花女, 我是千萬個願意的

奈何, 我身邊太多表堂弟妹
草紙身邊又有
廁紙同事又推薦他們的小朋友
順得哥情失嫂意
不想麻煩, 不想花錢
亦負擔不起全部花仔花女
更加不想有非 Under Control
我跟草紙, 都不想要花仔花女

這一晚
廁紙爸知道肥表妹超級 Hyper 的說要做花女, 就想幫肥表妹 " 對親家 " 了
說可以找堂弟做花仔

歷史遺留下來的原因
我, 超級超級不喜歡堂弟
找堂弟做花仔, 是其中一項我最擔心會發生的麻煩事

加上, 前幾天在 Blog 上看見人家的花仔花女相
花仔花女, 不好吧

那個花女, 穿了桃紅色涼鞋
( 雖然花女裙配上桃紅色腰帶 )
又戴了小朋友眼中好靚的大珠鏈
可是, 廁紙就最怕嘛
難道, 到時叫人家脫下嗎

花女, 都算了
有個花仔, 更可怕

花仔, 戴上應該是新娘提供的桃紅色 Bow-Tie
但穿上白色短袖恤衫, 卡其色七分褲, 加對卡其色 Boots
我覺得, 好 MK
廁紙媽批評, 不倫不類
難道, 到時跟人說 " 你被 Foul " 嗎

廁紙沒有提花仔花女
同事, 都應該意識到, 沒有再問了

大人, 都還好推掉
但是五歲的小朋友
總不可以在她超級 Hyper 之時
一盆冷水撥過去吧

我唯有說
" 其實...... "
" 其實咩呀 "
( 其實我唔知點開口囉 )
" 其實...... 你有花女裙咩 "
" 你買俾我咪得囉 "
" 哎...... 我不想要花女喎 "
" 咁你幫我買條花女裙丫唔該, 家姐可唔可以都做花女呀 "

暈......
小朋友不知自己已經給人 Turn Down
還是沈醉在她的花女夢
點算呀
拖字決

問過草紙
草紙提議
買條花女裙給肥表妹當禮物, 但到時就不用她行出來
都不失為一個好辦法



*          *          *          *          *



廁紙跟草紙說
我都應該學肥表妹
事無大小都說
" 你買俾我咪得囉 "
草紙, 扮聽不到

2 則留言:

  1. 我估一個5歲小朋友應該唔知花仔花女要行禮時行出黎~~~掛?
    我諗佢地係志在佢地眼中花女靚裙同靚靚裝扮...
    [版主回覆06/03/2013 14:17:34]應該係,
    整段對話, 佢好著重花女裙同花環, 佢都吾知仲有其他 duty
    或者好似小女孩好中意公主裙一樣
    所以, 我買條花女裙俾佢啦

    回覆刪除
  2. 5歲都好大個喇, 唔駛擔心under control. 我對花仔花女都係3-4歲咋, 而家d細路好老積, 咩都識架la, 表妹想著就著花女衫, 到big date果日, 你會發現好多親友既小朋友人會自動著花仔花女衫而唔係真係做花好花仔架!!! 我當時就係咁^^
    [版主回覆06/16/2013 00:53:31]攪店左佢lu
    表妹口中的花女, 佢以為即係結婚, 佢 request 拖尾花女裙囉
    俾佢笑死

    我哥二月結婚
    阿表妹又自把自為話
    " 表姐你送左花女裙俾我, 咁表哥咪吾洗買俾我囉 "
    表面睇, 好乖呀, 吾貪心
    實情, 表哥有話俾佢做花女咩
    又俾佢笑死

    回覆刪除