2013年1月30日 星期三

求婚信物 (二) - 18K 頸鏈




2013 年 1 月 15 日, 星期二



早前, 廁紙老屈草紙送了個 Diamond in Motion 吊咀
有吊咀, 當然要有頸鏈啦
廁紙, 於是去研究18K, PT950, 純白金頸鏈

算死草的廁紙, 幾乎想買純白金啊
不過呢, E 先生始終推介 18K, 相對便宜又耐用喎
那還是買 18K 吧

決定要買前的一兩天得知
原來, 廁紙媽收藏了三條 18K 頸鏈
( 當年買, 才幾百一條啊 )
那我, 買還是不買好呢

不買
就當然省錢啦

買呢
就錢解決得了的問題就不是問題

如果我問廁紙媽取 18K 頸鏈
廁紙媽, 一定會打爛沙盤問到篤的問我為什麼要頸鏈

以廁紙媽的性格
雖然不用她付錢買鑽石
她都一定會問長問短
又會說貴呀, 唔抵呀
但又會 " 問你借 " 來戴囉


雖說現在金價貴
一條 18K 頸鏈都千多二千元
買, 就唯有當是投資
相信, 終有天, 會值回金價

因為廁紙的選擇障礙
E 先生, 以他的專業角度, Shortlist 了四條他認為堅固的 18K 讓廁紙選擇
所以, 今日又去 Elements 啦

男人選頸鏈的角度
是從現實的角度出發
堅固, 耐用

E 先生 Shortlist 的款式
廁紙早前完全無考慮過的呢
一看, 亦沒有特別喜歡的感覺
不過因為相信 E 先生
還是四選一吧


其實都不錯的
切割面多, 好閃啊
配 Diamond in Motion 就可能有點喧賓奪主

又因為另一位 W 先生的意見
如果將來會配戴較重較大的吊咀, 這條就剛剛好

OK, OK
反正廁紙媽已經有三條 18K
雖然, 我不知道是什麼款式
那我還是買條粗的吧

出 Blog 之時
事隔兩星期
廁紙又看上三款相對幼身的 18K 頸鏈
又想買呢

一整套的求婚信物都買了啦
草紙, 都還未正式求婚呢
雖然, 那天, 因為廁紙選日本酒店, 得知某酒店有自家小教堂
有人, 竟然說要在教堂跟我求婚呢
不過, 可能都是得個講



*          *          *          *          *



那天在 Elements 選 18K 頸鏈時的小插曲

因為, 廁紙想找 17 寸的頸鏈
E 先生 Refer 我們去同集團的另一品牌店舖

那個可惡的 Sales
試戴完幫廁紙脫下頸鏈之時
竟然將我的 Diamond in Motion 跌了落地

雖然, 她不是故意
雖然, 她是不小心
雖然, 她都有道歉
雖然, 地上有地毯卸力
我, 超級超級心痛啊

雖然, 鑽石不會一跌就爛
不過, Diamond in Motion 不能用水清洗
潔癖怪廁紙, 感覺好 Dirty 嘛
加上那幾粒碎得無可再碎的碎石, 都不知會不會跌甩


下次再拿自己的飾物去配手鏈頸鏈等
試戴, 還是自己戴, 自己除好了

2 則留言:

  1. 愛樂。音樂室。Fani*2013年1月31日 晚上9:47

    haaa
    ho ling ar~
    [版主回覆02/02/2013 00:41:12]多謝

    回覆刪除
  2. 點解diamond in motion唔可以用水洗?我都有呢個系列嘅鑽戒呀,我會攞去周生生比佢洗㗎喎
    [mc win回覆02/06/2013 17:19:23]嘩好有學問呀!!!! 戒指應該無啤寧呀,因為....我以前帶住番工做嘢洗手都唔除戒指o架,so far幾年都唔見佢生锈~~呢個系列真係好靚o架,之前有個吊墜我都好鍾意o架~~
    [版主回覆02/06/2013 16:57:03]Sales 話, 因為 diamond in motion 有個 " 啤寧 " 等佢轉, 呢個 " 啤寧 " 如果濕水可能會"生秀", 到時就吾識郁喎, 同埋拎去門市洗, diamond in motion 都吾係水洗架, 不過可能有 d 新 staff 吾知 你最好 remind 佢地, 但 介指係咪都有"啤寧"我就 吾 sure 啦

    回覆刪除