2013年1月29日 星期二

花嫁物品第十九回 - 我們的花嫁杯




2013 年 1 月 20 日, 星期日



這天, 我們又去 Elements
以前, 一年才去一次的 Elements
一年才去一次都不會好好逛逛的 Elements

因為廁紙草紙的婚事
一個月, 我們起碼去了五次 Elements

今天, 因為 Cartier
我們, 又去 Elements

廁紙等草紙之時
那天, 在機場一見鍾情的 Starbucks 杯
原來, 有大細 Size

我, 喜歡那條蛇
我, 喜歡一紅一金的蛇杯





廁紙媽要求買花嫁碗筷
我, 不知道, 有需要買花嫁杯嗎

既然看上, 又可遇不可求
一於, 買

草紙送細的給廁紙
廁紙送大的給草紙
蛇杯, 我們的花嫁杯
只是, 未到花嫁日, 就已經用啦




機場 Starbucks
廁紙草紙最喜歡的 Starbucks



*          *          *          *          *



因為 Cartier
因為 Starbucks 杯
我們, 誤打誤撞的達標
Elements 送利苑年糕啊





順水人情
就當是廁紙送草紙家的年糕啦

有人答應, 會留一小件給我啦
不知, 又會否在 " 不記得 " 的情況下全部吃光呢
我, 可沒有吃過這些貴價年糕啊

1 則留言:

  1. 妳令我好懷念那一年買咩都係同婚禮有關嘅日子。。。花嫁杯 -- 勁!!!
    [Melo回覆01/29/2013 14:53:52]慢慢妳就會發現好多野係買多左/之後會後悔想轉過第二款!!!
    不過只要係afford得起,唔使用credit card嘅,買得開心就得啦~
    Happy (wedding-related) shopping!
    [版主回覆01/29/2013 14:46:49]因為, 呢一年吾買, 之後就吾會買嘛.
    三月結婚的同學都笑我, " 我咩都未買, 你仲買得快過我 "
    我答 " 我有要求, 你無要求丫嘛 "
    如果, 只係買普通傳統款, 好多野, 都真係無必要咁急買, 但如果想買岩 Feel, 但又吾係傳統款呢, 就可遇不可求架嘛

    回覆刪除