2013年1月16日 星期三

My BCBG Gowns




2013 年 1 月 5 日, 星期六



從來不好名牌, 不需要穿名牌, 也不懂名牌的廁紙
認識 BCBG, 源於 Blog 友仔尋找晚裝去沖繩影 Pre-Wedding

當時, 還不知 BCBG 為何物的廁紙
心裡, 就記著這幾個英文字

由落實會去沖繩影 Pre-Wedding
知道要自己準備婚紗或者晚裝
廁紙又去 Blog 友仔處參考參考

從來都覺得
晚裝, 應該是明星走紅地毯時所穿的晚裝才叫晚裝
一般的港式晚裝, 蛋糕裙, 淘寶貨, 完全不是那個味道

Blog 友仔買晚裝的那個外國網站
一件看得上眼的晚裝
未計運費, 動輒都二千元港幣
又因為苦惱該買什麼 Size
這件事, 就膠著

這天來到 Elements
鑽飾買不成
竟然遇上 BCBG

不知價的廁紙
只猜想, 在 Elements 有分店, 都應該不會便宜的那裡去啦
不過既然 Sale, 就入去運吉運吉吧

廁紙一眼看上一件紅色晚裝
Model 公仔穿上的一條紅色 Deep V 晚裝
嘩...... Deep V 呀, Deep V 呀
真真正正的 Deep V 呀, 可不是我鄙視的港式 Deep V 囉

討厭那種頂到上鎖骨的港式 Deep V 跟 Low Cut
又要露, 又要遮遮掩掩
不是我 Style

不要臉的在裙上打撈價錢牌
Oh......
半價, 原來只是二千多
既然是負擔得起的價錢
就一於試穿試穿啦
不試就蝕底的心態呢

不試, 由自可
一試, 不得了

名牌, 果然是名牌
大概是質料跟 Cutting 的關係
穿上身, 就是我想要的 " 晚裝感覺 "
跟一般的港式晚裝是不同的味道

左照照, 右照照
好想買呢
不過因為二千多元的關係
還是該考慮考慮
乖乖脫下, 走

離開的路上
廁紙還是回頭又回頭的看了起碼兩次

草紙都說 " 中意咪買囉 "
我知, 我知, 我的確喜歡, 我亦知草紙都喜歡
不過, 二千幾元買一件就可能只穿一次的晚裝, 好貴呢
我可不是一萬幾千猶如垃圾的富家女嘛

一路走到九龍站的入閘機前
幾乎要拍八達通的一刻
我跟草紙說, " 如果, 有全新的話, 就買啦 "




買, 給自己的理由是
Big Day 那天穿, 廁紙哥結婚時穿, 草紙弟結婚時穿
至少有三次的機會, 不浪費, 不浪費

再者
早前造訪過幾家婚紗店
因為廁紙租的件數少
一件晚裝, 動輒都二千
( 當然, 不能跟那些幾百一套的相比啦 )
與其二千多元租一件不知讓人穿過幾多次的港式晚裝
不如用二千多元買件全新的外國貨
雖然這件外國貨標明是 Made in China

回到家穿給廁紙媽看
My God......
試的時候剛剛好, 就只需要改長度嘛
吃飽飯, 拉不上拉鏈呀
要減肥減肥啊

又怕廁紙媽罵我浪費
我可跟廁紙媽說是千多元的減價貨呢



*          *          *          *          *



2013 年 1 月 11 日, 星期五



那天在 Elements 買第一件 BCBG 時
Sales 就提議過, 試試另一件同樣是 Sale 的藍黑色晚裝




因為減價都二千多的關係
因為婚嫁穿藍黑色不太好的關係
因為大婚那天我無需要多穿一件晚裝的關係
縱然我都喜歡這個款, 還是沒有試, 免得試了又心動
其後, 可又念念不忘那個更 Deep V 的 Deep V

我認, 我喜歡 Sexy, 我不怕 Sexy
大婚那天不露, 難道平日才去露嗎
更何況, 我都叫做有身材
只是那些不該大的地方都一樣大啫

這天走到海港城
心想, 與其朝思暮想
不如去看了再算
可能已經賣完呢
又可能穿的不好看呢
到時就可以心死嘛

Woo......
又是不試, 由自可
一試, 不得了, 非買不可

還好, 因為想申請 Elements Club
要買都去 Elements 買
又乖乖脫下, 走

運吉的這一晚
如果我無看錯價錢的話
藍黑色晚裝, 這一晚賣 $25xx

不蝕底的心態, 又試多了一件大紅色晚裝
不過這一款有點普通呢






*          *          *          *          *



2013 年 1 月 15 日, 星期二



廁紙謹守自己的規則
雖然半價, 但我絕不會用二千多元買 Display
如果藍黑色晚裝沒有全新的話, 就不買啦

聽天由命的幾天
在網上找得另一顏色




有想過, 如果買紅色, 大婚那天都可以穿一穿
又想過, 網上買, 比香港專門店便宜呢

天意, 竟然讓我找得一千零一件的全新藍黑色
與其網上博一博, 不如買實物算了
反正加運費後, 都便宜不到那裡去

這一晚, 再試穿
不知是 Sales 在背部綁得不好的關係, 還是每件晚裝的造工分別
竟然沒有那天在海港城自己試穿時胡亂綁得好看
胸前不貼服得會走光, 又穿的怪怪的
但八十後 Sales 就只冷冷拋下一句, 要改

小姐呀
這些 Cutting 穿得起就是穿得起
穿不起, 可不是改衣就可以解決得了

再者, 八十後 Sales 綁結時粗暴的拉扯裙子
廁紙雖然未付錢, 都看得心痛
我好想買的嘛
都幾乎想放棄, 不買啦
要不是我真的好喜歡好喜歡
我才不會花時間跟裙子搏鬥呢

因為八十後 Sales 粗暴的拉扯裙子
廁紙 QC, QC, 再 QC
驗貨之時, 就發現有點點瑕疵

老實說
這一件 BCBG 標明是 Made in China
如果以正價買的話, 一點都不值
半價都二千多的晚裝
以它的車工, 還是差了點

不過自己好喜歡, 就無辦法啦
也總比幾千元去租一件不知給人穿過幾多次的晚裝好

買, 給自己的理由是
廁紙哥結婚時穿, 草紙弟結婚時穿
自拍婚紗相時穿
又或者, 大婚那天都可以穿一穿

付款之時
Big Big Surprise
竟然是四折
才 HKD $1716 呢

就不過幾天, 足足平過 20%
那點點長短鴛鴦的瑕疵
給 Sales 暴力對待的瑕疵
我忍



( 以上圖片全取自 http://www.hervelegerdress4sale.org/index.php )

3 則留言:

  1. 好鍾意黑x藍件gown,好靚!!!

    妳咁快買衫,唔驚之後後悔?買下多一樣、買下多一樣,要小心over-budget 呀。。。wedding-related 嘅野真係買極都買唔完家。。。
    [版主回覆01/17/2013 21:29:38]其實幾年前, 我自以為嫁得出時, 已經刨人地的結婚 blog, 睇得多, 都知自己中意咩, 唔中意咩, 所以依家的目標都好清晰, 加上我唔係中意港式的婚紗禮服鞋, 我中意的, 相對就可遇不可求, 咁見到岩, 咪買左先, 費事第日想買都未必買得返嘛.

    回覆刪除
  2. BCBG係我favorite!
    當年影結婚相, 就係在BCBG買左一條白晚裝, 都冇換其他衫了
    但BCBG在美國買會平一大截的
    上次去美國參加婚禮, 之前一日入BCBG睇, 即刻買左條cocktail dress第日著, 平香港約1000!
    [版主回覆01/17/2013 21:21:14]BCBG 真係好靚呀, 高貴得黎, 如果減價的話, 都算負擔得起丫

    回覆刪除
  3. so funny to see u keep convincing yourself XD
    i thimk the dresses look good, good choice
    Big Day 那天穿, 廁紙哥結婚時穿, 草紙弟結婚時穿
    至少有三次的機會, 不浪費, 不浪費
    [版主回覆02/07/2013 20:16:57]女人要買野, 就有說服自己的理由嘛

    回覆刪除