2013年1月24日 星期四

公告廁紙家




2013 年 1 月 9 日, 星期三



這幾天
廁紙哥無啦啦說, 星期日要跟女友回家吃飯

哎......
自從沙士那年, 廁紙哥搬出去之後
記憶中, 廁紙哥從來都沒有提過要回家吃飯
只有提出一起出去食飯
忽然痴家, 有古怪

廁紙無意中從 Facebook 得知
廁紙哥女友, 在 Facebook 問 Pre-Wedding 價錢
廁紙哥, 又在 Facebook Like Vera Wang 婚紗
男人老狗無啦啦 Like 婚紗, 還要是 Vera Wang
有古怪, 有古怪

自去年十月決定結婚以來
廁紙的婚事
就只公告廁紙媽, 還有廁紙幾個最好的好朋友
其他人, 等農曆新年才公告啦
連廁紙爸, 廁紙哥都不知道呀
少個人知, 少個意見

廁紙哥突如其來的古怪舉動
哎呀......
我擔心, 會撞期

原打算親口公告的喜訊
急急手, whats app 廁紙哥
" 嗱嗱嗱, 你個妹我 2013 Dec 嫁得出, 你唔准同我撞期呀 "
......

廁紙哥說, 我大婚那天他要上班
公價, 不到 $300
親妹, $500, 豪俾我喎
我答
我 $500 都唔收你呀
......
我們這一家, 是這樣交流的
 
我呢, 原打算老屈廁紙哥送豬牌的嘛
不過, 有人話我看低他嘛, 又說豬牌核突
OK, 那我老屈一萬啦
呵呵......

就這樣
公告廁紙哥, 有點求其



*          *          *          *          *



2013 年 1 月 10 日, 星期四



這一晚
廁紙媽有意無意的跟廁紙爸提起, 廁紙哥可能要結婚

廁紙爸, 一輪咀的說什麼都不要攪
又說同事旅行註冊結婚簡單方便

我呢, 乘機借意警告廁紙媽
不要要求多多

廁紙爸幫口
佢結婚定你結婚呀, 關你蛋治
你咁多要求, 你自己再結過囉

有什麼都不用攪的廁紙爸做後盾
廁紙媽不可以再有什麼要求了
安樂了
真的柳暗花明又一村

廁紙天真的想法, 維持了一段超短的時間
其實, 廁紙爸都一樣有意見

分別只在於
廁紙爸的, 是意見, 可以理, 又可以不理的意見
廁紙媽的, 是煩到你, 控制到你不得不順從的要求
唉......



*          *          *          *          *



2013 年 1 月 11 日, 星期五



一直以來
廁紙爸都經常說
如果將來, 他的 " 孻女 " 出嫁
無論到時的匯豐值多少, 都送兩手匯豐給 " 孻女 " 做嫁妝

並非親女的 " 孻女 " 都有兩手匯豐
親女嫁得出
廁紙爸果然兌現承諾
這一晚, 就送來一張十萬本票

哎......
之前廁紙媽跟我提起廁紙爸這個打算時
廁紙一直都以為, 這只是戲言
原來, 是真的

不過, 結婚, 我是有本事才結的
( 雖然在 " 住 " 的問題上還未能解決 )
廁紙爸的十萬, Isolate 到一個我好日都不會用的戶口

這份嫁妝, 在心中
要不是本票一定要兌現
真的不想入票呢

1 則留言:

  1. 爸爸好有型!!!
    [版主回覆01/24/2013 19:43:30]嗯... 男女大不同......

    我發覺, 老豆知我嫁得出, 佢應該好開心, 佢周圍同同事 (一起工作幾廿年的同事) 講佢嫁女, 又問我, 有無位請佢 d 同事

    我話, 你想請咪請囉, 都係幾個老同事啫, 只不過, 我自己唔大攪請自己的同事之嘛.

    老豆的反應係, 佢吾會為難我, 或者要我跟佢的意願佢做, 雖然, 佢有提出佢的意願

    但係阿媽呢, 會用盡一切方法去迫你跟她的意願...... 仲要講到, 你跟佢的意願, 你係自己心甘情願, 覺得佢岩先跟, 而唔係為左滿足佢的要求......

    回覆刪除