2012年12月14日 星期五

花嫁第一吵




2012 年 12 月 9 日, 星期日



早前, 廁紙媽就只要求嫁女要過大禮
OK, OK, 過大禮就過大禮啦

今晚, 記不起說什麼又說到結婚
廁紙媽又有要求
出門, 入門, 斟茶
還要有兄弟姊妹團接新娘

下?
又這個, 又那個
這麼一來, 我們原意什麼都不多攪的 Simple Wedding 變得一點都不 Simple 喎

希望一切從簡, 本就不想花太多錢在婚禮上
如果要有兄弟姊妹團, 又要出門, 入門
化妝要錢, 影相要錢
那堆利是, 又是錢
再孤寒, 每個兄弟姊妹都起碼 $500 利是吧
原意的 Simple 婚禮, 不 Simple 之餘, 亦好貴囉

想到這裡, 好頭痕
廁紙媽嘛, 因為不是她出錢, 就好像什麼都不是錢一樣
" 都是多那一萬幾千啫, 一個婚禮用幾萬, 都不是好多錢啦 "
每樣多幾千, 加起來就好多啦

廁紙媽繼續堅持
" 單單註冊, 不出門, 不入門, 那你是抆衫尾過去, 還是拉個喼過去就當嫁了呀, 嫁都要嫁得風光架 "
" 你倆有問過草紙媽咩, 草紙媽說什麼都不用攪咩...... "
" 人家草紙是長子, 人家是上門親家...... "
總之呢, 廁紙媽口口聲聲是站在人家草紙媽的立場去想
其實, 是廁紙媽自己想怎樣怎樣囉

就這樣
這一晚, 幾乎吵架收場

氣上心頭的廁紙
不想這麼快就因婚事而吵
我忍

夜欄人靜
依然氣上心頭的廁紙
SMS 給草紙發洩

打完一排超長的 SMS 洩憤
開始平心靜氣

又想想, 那天電話問過某酒店餐廳 Tea Buffet
餐廳根本不願意接 70 人的 Buffet
不是說沒可能一起坐, 就是說有 Walk In 客
已經表明不介意啦, 又說不能早 Book, 不能 Confirm 等等
都明嘅, 人家都估到你想怎樣
人家都想賺錢嘛

之前亦有想過
如果婚姻註冊處註冊, 再去 Buffet
又有地點問題, 交通問題
安排旅遊巴嗎, 還是叫人家步行過去酒店
這麼一來, 應該不能在我最心儀的中環大會堂註冊
選尖沙咀嘛, 尖沙咀的酒店都便宜不到那裡去囉
更何況, 我家有行動不便的老人家

有人說, 行動不便就不要去觀禮
哎, 在我家嘛, 無可能囉
我無為行動不便的人設想, 是我的錯失囉

想到這裡, 包場 Buffet 都是一個值得考慮的方案
唯有跟草紙 SMS, 我們有可能要向現實低頭
攪一場 $900-1000 @ 的包場 Lunch Buffet

心急, 不甘心, 又有點氣頂的廁紙
當晚即做功課, Search
Send 了不知幾多個 Email 去問一些中下價酒店
( 感覺中下價的酒店, 但價錢一點都不中下價囉 )

Research 至清晨五時, 總算有初步 Target
如果, 確如廁紙所想, 價錢又合理的話
其實, 我都有點動搖
嘗試 SMS 說服草紙



*          *          *          *          *



2012 年 12 月 10 日, 星期一



草紙早上起床上班, 看完 SMS 後好大反應
質疑我何解不堅持我們二人的想法, 何解要妥協
亦擔心, 就得廁紙媽一次, 廁紙媽會得一想二

草紙亦表明, 不想攪呢攪路
是不想結婚會變成被人當馬騮玩
更加問我, 到底我們是為結婚而結婚, 還是兩人相愛而結婚
又問, 到底我是真心想嫁他, 還是為阿媽而嫁
亦明言, " 唔想結完婚, 隨後去破產 "
草紙亦無奈 " 點解同你組織個家都咁困難 "

廁紙開始想妥協, 想攪個 Lunch Buffet Wedding
草紙呢, 好抗拒
SMS 上, 爭拗起來

慶幸在 SMS 上爭拗
要不, 應該又黑面, 冷戰了

廁紙道出我們 Book 散座 Buffet 的難處
亦表明, 其實我好想穿裙褂
只是一直以來, 草紙對裙褂都非常抗拒, 我都不好意思提

同學 J 後悔結婚無穿裙褂
我都不想自己後悔囉
婚紗, 結婚當天不穿, 之後還可以再影 Post-Wedding
但結婚當日不穿裙褂, 之後就一定不會穿囉
除非再嫁啫, 啋......

後來知道, 是因為草紙有個好嚴重的誤會
以為我穿裙褂, 他就要穿馬褂, 草紙才超級極度抗拒
 
由 SMS 吵到 whats app
廁紙有廁紙的難處
草紙又有草紙的難處
又各自都有自己的擔心同憂慮

我明言, 廁紙父母要求出門, 入門, 斟茶, 一家人食飯
草紙這樣都不妥協的話, 我不開心囉
我甚至質疑, 到底一開始說要嫁, 是不是決定錯誤
還是, 選擇草紙就是錯, 因為草紙原意是過多一兩年才結婚的

草紙覺得我心急
一時間決定要結婚
跟著一時間又要決定婚介
跟著又要決定 Pre-Wedding
一連串的決定, 草紙覺得好 Stress

你 Stress, 何解你不跟我說呢
其實, 婚介, Pre-Wedding 都已經是我自己一個人去做 Research
Search 過, 才叫你一起做 Final 決定
我不知道, 原來, 這樣你都已經好 Stress
 
晚上, 終於有機會電話傾談
原來, 大家溝通不足

4 則留言:

  1. 籌備婚禮真係對兩個人一齊處理問題嘅大挑戰!小吵無妨,可以從中學習二人相處之道,但勿傷和氣呀~

    搞婚禮最麻煩的一環通常都是父母,我辦婚禮時基本上我們是完全ignore 雙方父母的需求的 (連老爺奶奶想買龍鳳鐲給我我都拒絕!),我們覺得結婚是我們兩個人的事嘛。。。最後婚禮很順利,也如我想像的,但我真的有點後悔沒有多點involve我們的家人,養育我們那麼多年,這個結婚的日子也是他們的大日子呀~ 所以在不太難為自己的大前提下,盡量多接納家人的意見吧,錢可以再搵,大日子只有一天呀~

    另,如酒店價錢太貴,可以考慮找一間decent的餐廳包場呀~ (例如尖沙咀hullet house,灣仔 the pawn 等等,又靚,價錢亦比酒店相宜一點~)
    [版主回覆12/14/2012 14:13:53]一切皆因我有個太專制的阿媽. 事事管, 樣樣都要理, 我都三十歲人啦, 出街著件咩衫, 佢都要理, 某程度上覺得, 結婚, 我係終於可以脫離她的魔掌.

    朋友安慰話, 你阿媽都係關心你啫, 係我明, 我阿媽做呢做路係出於關心, 但關心, 吾洗咩都要管囉.

    幾年前, 表姐結婚, 表妹結婚, 做新外母果個, 都無要求, 但我阿媽呢, 只係舅母 / 姨媽嫁姪女嫁姨甥, 都好熱心咁去幫手籌備, 熱心的程度係, 好似佢做新外母一樣, 佢覺得我表妹選的晚裝吾靚, 就係到彈三彈四, 大佬呀, 又唔係你著, 你吾中意咪唔好睇囉, 洗吾洗係咁彈呀, 彈到今時今日睇返 d 相都仲彈緊. 所以我當時就同自己講, 結婚, 我一定吾會擺酒, 我吾想我連選件婚紗, 選了晚裝都無自己選擇的自由.


    我同我媽講, 攪 lunch buffet 已經係最大的讓步, 吾該, 到時我選件咩衫, 桌布咩色, deco 咩色, 唔該你吾好再有意見, 差在未講到出口, "你吾滿意你就唔好黎啦 "

    回覆刪除
  2. 我路過,睇到段文,我明白你。
    以前我媽媽都好專制的,我以前都覺得好煩,但自從媽媽走了之後,我就覺得差了一點東西。現在搞結婚,聽見個個新娘都說「阿媽話XXX」、「阿媽幫我XXXX」,尤其到上頭、傳統嘢嗰D,我回想自己真係好想媽媽喺到,有個媽媽煩我、幫我打點婚禮,同佢一齊試旗袍…因為有媽媽緊張有媽媽錫,所以先顯得你更矜貴。
    而且一個LUNCH BUFFET真的不過份,是非常的輕巧。我原本也是SIMPLE WEDDING,我老公直頭SIMPLE到連PREWEDDING都唔影。但籌備下來,佢自己都覺得婚禮係要搞,因為是你們的一個好美好的回憶,平有平搞,貴有貴搞,我由原本的LUNCH都改做全日了。
    我想你男友現在是未投入到婚禮的氣氛,到他影PREWEDDING,拿戒指,見到你穿婚紗的一刻,我100%相信佢會融化。哈哈!!!
    ENJOY YOUR WEDDING!!!
    [版主回覆12/28/2012 22:34:02]我男朋友仲係覺得攪結婚係一件麻煩事, 所以, 我都無咩期望啦, 自己準備就自己準備啦, 我唔想佢覺得係 stress 就得啦
    [~*練太*~回覆12/28/2012 16:41:47]my husband said the same thing too
    at first he wanted a lunch wedding. after we had our whole day wedding two wks ago, he said he enjoyed it so much seeing all the relatives + frds together on our big day.... =)

    回覆刪除
  3. hello new frd, reading ur blog reminded me the process of my wedding planning as well.
    u know what? my mother said EXACTLY THE SAME words. yet - after all those, i m already married now. hang in there - afterall mother just wants daughter to be always happy!! think of the happy side, everything will be fine at the end!!!
    [版主回覆12/28/2012 22:35:38]so far so good 啦....... anyway, 多謝你同 NET 的支持同安慰, 亦都恭喜你啊

    回覆刪除
  4. 其實好多人會為結婚而嘈架, 所以慢慢傾吧
    因為我想簡單, 唔想唸, 所以當年係老公自己唸晒.....連玩咩都係
    我只係好求奇揾影相(當年都平既), 同租衫,重有mau 就算...其實都冇乜點做。
    大家放開一點。
    有興趣去我個卜睇下:)
    http://blog.yahoo.com/_I3EJCXR2HIP6AWLI4PWJSVVJ3I/articles/77589
    [版主回覆12/30/2012 01:57:28]多謝你的安慰呀, 希望自己可以放鬆 d , 其實, 某程度上, stress 係自己俾自己嘅

    回覆刪除