2012年12月12日 星期三

花嫁物品第十二回 - 床品嫁妝




2012 年 12 月 8 日, 星期六



因為早兩天知道 Jusco 冬日床品展更加抵
廁紙就有點心有不甘

剛巧, 廁紙媽想去荃灣 Jusco 買鞋
又剛巧, 逛到床品部
廁紙, 當然又去看那套我好想擁有的 Kuromi

廁紙媽問, " 你究竟出年年尾定後年年頭呀 "
( 我之前跟廁紙媽只是略略提過婚事, 沒有說詳情 )
有點想買 Kuromi 床單和羽絨被的我, 乖乖道 " 出年十一月啦 "
廁紙媽, " 咁不如依家買埋啦, 遲買又加價 "

呵呵......
既然廁紙媽說買
就當然買啦

就這樣
Kuromi 床單套裝
70% 羽絨被
跟我回家啦


為花嫁而買的東東開始多起來
我本來用以紀錄花嫁開支的 Excel, 要多加一項 " 物品存放位置 "



*          *          *          *          *



買床品時的小插曲

廁紙左看右看, 猶豫 70 還是 90% 羽絨被之際
有對情侶, 又是三十左右, 連同一對 Couple 來看 Hello Kitty 龍鳳被

準新娘因為早前看錯價錢, 覺得一整套的中式 Hello Kitty 要二千元有點貴
考慮之時
廁紙搭訕遊說

不過呢, 我怎麼說, 都不及準新郎的一句
" 與其一千銀買套你唔中意嘅用一次就掉埋一邊, 不如貴 D 買套你中意嘅日日用仲好啦 "

Good......
大部份男生都不介意這些婚禮小物, 從來都是女生的選擇
這個準新郎, 讚

1 則留言:

  1. haha~~~
    我之前去了先施買了嫁喜床單和枕袋,用了二百幾,另外上淘寶買了嫁喜被袋,用了大摡二百蚊港幣,始終有少少傳統東西會幾好,在先施買果套床單和枕袋幾得意=]
    我都想買kunomi,不過我老公唔肯,只可以俾我的攬枕用佢,將來我個bb大個d可以買俾佢用^^"
    [版主回覆12/26/2012 22:51:10]我男朋友無所謂呀, 只要唔洗佢去睇, 唔洗佢去買就得, 係佢眼中, 張張都一樣架

    回覆刪除