2011年9月4日 星期日

2011 親子遊 - 第二天 Spa Buffet @ Amari

2011 年 7 月 24 日, 星期日


 


廁紙去泰國


為吃, 為 Relax


但最重要的是, Spa


 


可出發前, 廁紙就擔心


這八天的親子遊


我可能一個滿意的 Spa 或者 Massage 都做不了


 


一來, 廁紙跟廁紙爸的骨味不同


廁紙爸不喜歡 Spa, 只喜歡 Massage


記得 2009 年的一次 Center Point  


事後廁紙爸就炮轟了我好幾天


二來, 帶著兩個小朋友, 去 Massage 有難度


三來, 應該有人會嫌 Spa 貴


唯有打定輸數, 就是一個 Spa 都做不了


 


有想過帶廁紙爸去芭提雅的 Healthland


未決定去, 有人已經諸多挑剔


與其自找麻煩, 貼錢買難受


倒不如各自去搵食


你揼你的 Cheap 骨, 我做我的高檔 Spa


 


一早打定輸數, 一個 Spa 都做不了嘛


卻給我遇上 Amari 的 Spa Promotion " Spa Buffet "


 


Spa Buffet 只限 10 : 00 - 16 : 00


廁紙這朝早游泳中途才去 Book, 竟然有位


注定我可以嘆 Spa 啦


 



1999 Baht 兩小時


2999 Baht 三小時


另加 10% Service Charge 跟 7% VAT 


不知道是不是比市價貴


總之, 我覺得這個價錢可以接受啦


後來才知道, Let's Relax 跟 Divana 的 Spa 也差不多價


Amari 這個酒店 Spa, 一點都不算貴 


 


Spa Buffet 可以選擇的, 都是最普通的


Thai Massage, Foot Massage, Head Massage


Body Scrub, Body Wrap, Facial Treatment


Manicure and Pedicure


Steam Room and Jacuzzi


 


無 Hot Stone, 無 Herbal Massage


又無我最喜歡的 Aroma Oil Massage 


選了最基本的 60 mins Thai Massage, 30 mins Body Scrub, 30 mins Body Wrap


 


起初職員說 Promotion Spa 不得選擇用料


後來呢, 又說可以選擇


就在這個舒適的 Welcome Area 慢慢選啦 


不過只有 Menu, 沒有 Sample 參考



 


Body Scrub, Body Wrap 的用料選擇挺多的


有常見的 Honey, Rose, Lavender, Milk


也有一些少見, 奇怪的


我當然選奇怪的用料啦, 沒試過嘛


我選的 Scrub 有 Lotus, Wrap 有死海泥和 Chocolate  


是我的選擇, 亦是職員的推介


 


廁紙比預定時間早了十五分鐘 Check In


不過以泰國人的工作效率, 還是比預定時間遲進房


 


廁紙剛剛游泳嘛, 要先行洗澡


已經極速洗澡, 又沒有吹乾頭髮


結果, 都比原定時間遲了廿多分鐘才開始做 Spa


心想, 這次一定蝕本啦


人家寫明遲到後果自負嘛


 


先做 Body Scrub


Amari 的用料挺多的


姐姐也超落力


感覺還不錯


不過, 好像 Divana 的 Scrub 做的比較好


因為上次 Divana 的 Scrub 有 Honeycomb, 比較有質感


 


Scrub 完, 沖洗完, 再做 Body Wrap


廁紙第一次做 Body Wrap, 沒的比較  


廁紙躺在有暖氈的床上


姐姐先在全身塗滿泥


再用超大張保鮮紙包裹全身


雖然有點熱, 不過絕對有做皇后的感覺


有些錢, 總該花一下, 當一下子的皇后


 


沖洗完, 換過乾淨的睡衣


開始 Thai Massage


不懂分什麼叫好, 什麼叫不好


舒服, 就行嘛


當然, 拉筋的時候有點痛


但誰叫我全身的肌肉都繃緊呢


 


Amari 的 Spa Buffet


這個價錢, 有這個質素, 本來就無話可說


 


廁紙之前還擔心


遲了廿多分鐘才開始做 Spa, 一定蝕本啦


誰知, 酒店 Spa 就是酒店 Spa


人家是以姐姐落手 Scrub 才計時


雖然遲了開始


廁紙依然盡享 30 mins Body Scrub, 30 mins Body Wrap 跟 60 mins Massage


中間的沖洗時間, 準備時間, 可不計算在內呢 


 


Spa 後小點





 


廁紙超滿意這個 Spa Buffet


Spa 本身的質素已經不錯


環境也乾淨舒適


酒店 Spa, 當然亦加分


一來, 酒店有信心保証


二來, 如果下次跟草紙再來


廁紙做 Spa, 草紙可以在酒店睡覺嘛


當然, 如果 Hot Stone 跟 Aroma Oil Massage 都有 Promotion 就更好啦


2 則留言:

  1. 想問這間的spa開幾點至幾點,唔知到時仲有冇?
    因為我地住的正是這間酒店,但卻是garden wing .妳覺得我真係需要轉去新翼嗎?
    現在我每晚也上來妳到,因為我要極快準備……希望妳肯幫啦! 謝謝妳
    [版主回覆12/13/2011 16:30:52]spa , 我唔知開幾點, 同埋有無promotion, 你可以email 酒店問下. 如果, 你book 呢間 酒店, 係為 ocean tower 間房, 志在必住嘅, 我覺得, 應該轉book ocean tower 囉, 如果, 你唔 mind, 住到係bonus, 住唔到都無所謂, 你可以訂garden wing, 駁佢upgrade. 同埋depends 你幾時去先, 如果 hot season, 就無謂駁啦. garden wing, blog 上有人話好唔店, ocean tower, 一定要 king size bed 房, 兩張床的房唔得架

    回覆刪除
  2. 太好了,我們回來了。
    謝謝妳,我選擇了mr.t,
    佢很準時,而且司機友善識英文,
    反而坐的士就唔係太好,司機唔識路而且曼谷塞車到爆。
    我們係曼谷除了行路外最主要都係坐bts and mrt, 最方便最快。

    回覆刪除