2011年9月15日 星期四

2011 親子遊 - 第七天 Fuji @ Central World

2011 年 7 月 29 日, 星期五


 


廁紙媽知道去 Central World 之時, 有點不高興


因為, 她想在 Paragon 食 Fuji


 


Central World 都有 Fuji 嘛


雖然 Paragon 的 Fuji 較大較舒適


 


星期五的晚上


Paragon 多人


Central World 一樣多人


遊客多, 本地客一樣多


逛街的人多, 找吃的人一樣多


 


還好廁紙尋找森林家族之時, 先在 Fuji 留位


吃完雪糕, 就可以食 Fuji 啦



 


同事推介的三文魚露筍卷


今次無點錯啦



 


牛柳粒定食





 


不知什麼魚定食, 總之就好食




 


壽司定食



 


每份定食都配上前菜, 湯, 醬汁, 白飯


一碟一碟的, 一桌子都是美食啊


 


天婦羅冷麵



 


Fuji 必食的炒露筍



 


超難飲的檸檬汁, 好甜啊


加了好多次水才好一點嘛



 


食完 Fuji 都已經九時多


一邊行, 一邊影相



 


去到 Naraya, 九時五十五分


不准進入啦, 失望



 


還記得 2009 年


在 Central World 的 Naraya 巧遇半個同事


 


還記得 2004 年


在曼谷的 Wacoal 遇上熱心香港人助我一把


記得熱心香港人的一句


" 泰國人做野就係咁死板, 我係香港人, 我一定幫香港人 " 


 


2011 年, 在 Central World Naraya 遇上需要幫忙的香港人


當日, 我受惠


今日, 我係香港人, 我都一定幫香港人 


 


Central World 關門大吉


由正門離開, 竟然找不到的士


因為, 的士開大口


 


與其在這個的士開大口之時跟人爭


不如, 去逛一逛同樣燒後餘生的 Big C


亦是廁紙第一次逛 Big C Supermarket


 


兩表妹說要買糖


廁紙說要買蘋果汁


 


細妹跟我說 " 媽咪無話可以買蘋果汁架 "


廁紙 " 咁我買你飲唔飲 "


細妹 " 飲 "


 


逛完 Big C 出來, 都沒有三十分鐘


的士關大口


Meter 回酒店去


沒有留言:

張貼留言