2010年12月29日 星期三

屋企人

2010 年 12 月 29 日, 星期三 


 


曾幾何時, 睇天使媽媽的 Blog


睇到關於親人同朋友


廁紙深有同感


朋友, 同屋企人, 好唔同


屋企人的重要性, 唔係朋友可以取代的 


亦好記得天使媽媽的一句


" 你夠吾夠膽叫你朋友星期日幫你湊仔? "


 


朋友, 友情幾好, 幾交心都好


某些事, 你可以豪無考慮就叫屋企人幫你


但係, 你係唔會, 或者唔好意思叫你朋友幫你


但又好多人, 包括我的親人, 都覺得屋企人唔及朋友重要


 


****************************************************************************


 


今晚, 忽發其想


打算在聖誕假期完結前帶兩個表妹去摘士多啤梨


心知阿姨, 姨丈要返工


就廁紙, 廁紙媽二人帶兩個表妹去玩啦


但去錦田, 又拖著兩個小朋友, 駕車比較方便嘛 


有車牌, 但又唔敢駕車的廁紙, 想找廁紙哥當司機


打電話問阿姨, 帶兩個表妹去玩, 無問題


" 佢地好得閒, 你帶啦 " 


但當問到想借車, 叫廁紙哥做司機


阿姨好大反應 " 你阿哥 High 花架車架, 你叫草紙駕好過啦 "


草紙得閒去, 都唔洗問你借車啦


廁紙 " 你架車不嬲都花晒架啦 "


阿姨繼續好大反應 " 咩呀, 全部都係你阿哥整花架 "


廁紙心想, 你地架前七, 二手買返黎果時都殘架啦, 你地都無愛惜過, 粗用架


阿姨無再正面回答, 只係話 " 你問下姨丈用唔用車先啦 " 


這樣的答復, 都唔洗再問姨丈啦


我自己同草紙兩個人去摘士多啤梨一樣可以好開心


亦樂得唔洗幫你睇女, 追牛仔, 慳返


 


一日半日, 姨丈返工唔駕車, 搭港鐵都得啦


好明顯, 唔想借車啫


但又有無諗過, 我問你借架車, 都係同你兩個女去玩啫


倍你兩個女又玩又跳, 又要追牛仔, 你估真係好過隱


同佢地去玩一日, 你估唔洗洗錢咩


以我阿姨的性格, 佢一定唔會俾返錢我


做咁多野, 都係想我兩個表妹, 你兩個女開心啫


你地做父母的, 唔願同佢地四圍去玩, 去見識, 只係識得返教會, 返教會


星期一至五返學, 星期六上課外活動


星期日就返教會, 返完教會就返屋企


返到個女會細細聲同廁紙媽講, " 唔返教會 Daddy 鬧架 "


又會同廁紙講 " 係呀, 好悶架 "


我唔反對人地返教會, 各人有自己的宗教信仰


但又有無諗過, 小朋友需要 D 咩


你唔帶兩個小朋友去玩去見識, 我幫你做啫


不過你地唔中意


我呢個做表姐的, 廁紙媽做姨媽的都無辦法


由得你讓兩個女做鄉下妹啦


由得你兩個小朋友最開心就係有時夜晚可以落街放細路啦


 


廁紙只係好無奈


點解問你借架車同你兩個女去玩都唔願意


但你地有咩事, 就永遠識得打黎求救


你個女撞親整親要入急症室, 我返緊工你都奪命追魂 Call 咁打黎搵我


你個女半夜三更氣喘入醫院, 你就只係識得打黎搵姨媽搵表姐去醫院幫你睇女


你唔得閒同個女去睇醫生, 你就識得叫表哥抱你個女出九龍睇醫生


你老公唔得閒, 你又識得叫表哥做司機車你個女去睇醫生


又唔見你打去搵你教會的弟兄姊妹去幫你


你星期日唔得閒, 就掉低兩個女係我屋企叫我地幫你睇女


掉轉頭, 星期日叫你俾個女同我地去飲茶, 唔返教會就唔得


一次半次, 都算


經常性如是, 只有唏噓, 無奈


但係唔知點解


每次阿姨打黎求救, 我地又會幫佢


就因為表妹細個係我地湊, 特別有感情?


沒有留言:

張貼留言