2013年10月19日 星期六

二試 The One




2013 年 10 月 16 日, 星期三



這天, 廁紙訂造的 The One Second Fitting
迫於無奈, 既驚又滴汗之下
兩個媽媽陪我去試婚紗

上一次, 大概一個月前的 First Fitting
廁紙對未完成的 The One
既擔心, 又有點失望
總之, 就是跟第一次試樣版不同

可幸
Vendor 的巧手, 對婚紗的自我有要求
這天的 Second Fitting
Very very nice!!!
完完全全是我想要的 The One
慶幸自己選對了 Vendor


那一年, 嫁杏無期的廁紙
喪刨人家的 Wedding Blog
當年, 看上的唯一一件婚紗
就是 Pronovias 的 Haiti
( 現在應該無可能買條全新的 Haiti 吧 )

到去年知道自己嫁得出啦
首選, 還是類似的款式

我不知道這種款式叫什麼
就是喜歡布料摺來摺去
簡單得來, 又有點款

未完成的 The One
還有點點地方需要再修飾
之後, 就是大婚前半個月 Final Fitting 改 Size
( 現階段已經 Size Fit, 只是可能會再肥 / 瘦 )


 
廁紙曾經一度質疑
The One, 應該是訂造, 還是買現成的呢
尤其是當知道 White by Vera Wang 也不過一萬左右
( 只要有朋友在美國幫忙代購 )
經 Connie 訂 Pronovias 也原來是一萬多

某天
廁紙在 Blog 海浮遊
驚見 Blog 友大婚那天
婚紗下滑, 雙乳幾近跌出
( 看得男人好 Hyper )
我, 還是慶幸 Tailor Made 一條 Size Fit 的 No Brand Gown
( 婚後, 或者再分享 Tailor Made 婚紗的小心得 )

始終自己得五尺三
就算 Pronovias 再靚
要改長度, 就失去原來的美感

沒有買品牌婚紗, 算不算遺憾呢
我, 還是喜歡自己 Tailor Made 的 The One


 

2 則留言:

  1. Tailor Made 婚紗萬歲!!!

    好鍾意後面排buttons~ 我好恨件婚紗有排buttons,不過同我件婚紗個style 唔多夾所以放棄左。。。好羨慕!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都恨件婚紗係緞料 or full lace 架, (雖然原來 organza 都好靚 ) 又想要魚尾, 其實樣樣都想, 只係自己 carry 吾到而作出取捨。 依家呢件, 中嘅只係自己想要嘅摺布, A-line, 輕盈, 後排 button, 總之世事無完美啦

      刪除