2013年10月20日 星期日

我的第一套浴衣




2013 年 10 月 15 日, 星期二



廁紙第一次接觸浴衣
應該要算十六年前, 第一次去日本, 住的所謂溫泉酒店
又或者, 當年的那件浴衣, 應該是溫泉酒店專用的那種

2008 年去關西
大概當時 Blog 還未普及
自己又不懂得做功課
以致在京都錯過和服體驗
當時還奇怪, 怎麼會有女生穿著和服通街走

沒有穿過和服, 沒有穿過浴衣
有點不甘心

曾經想在日本的 Uniqlo 買浴衣
可惜, 不是看不上款式, 就是冬天無賣

下個月去沖繩影 Pre-Wedding
我們的花嫁和服, 終於落實了

第一次穿和服, 就穿上花嫁和服
其實, 都挺有意思

但是, 貪靚, 又貪玩的廁紙
怎會就此罷休

幸得 Blog 友介紹
可以淘浴衣

自駕遊, 要自拍浴衣照, 應該比較方便吧
雖然, 十一月不是穿浴衣的季節
但只要無視別人的目光
還是可以隨心而拍的



一套七件組
連集運運費, HKD $464

其實有更廉價的
最平, $2xx 人仔就有六件組, 七件組
只是我看上的花紋比較貴, 足足貴一百人仔

眼見實物之美
一刻想法
如果我的婚禮在夏天
我絕對會考慮浴衣姊妹團

本想幫草紙都買一套浴衣
不過男人通常都無興趣陪影
無謂花錢
事實在淘寶比較難找有質素的男士浴衣

如果, 在沖繩遇上合適的
不排除買給草紙
廁紙自己亦不排除再買啦

期待了一年的沖繩花嫁
Ready to go......



4 則留言:

  1. 浴衣 --> 範指沖完涼後著果件~~會用較薄較輕身布料~主要穿著輕盈方便~所以溫泉酒店提供果D同你呢件都係浴衣~~通常檔次好少少果D溫泉旅館通常女性著果D會有多款花色揀
    和服 --> 要著N層勁複雜果D~一定要有2個人幫手著

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你淘果件浴衣有無著到呀

      刪除
    2. 有呀~~自穿~~太耐無著~著左好鬼耐先搞掂=__=
      你都知件浴衣本物長到拖地要在腰間摺~腰間摺呢part搞左好耐=__=

      刪除
  2. Hello, 我係小童太呀,本來搬左去 blogspot,但我真係搞唔掂,點整都做唔到心中所要既效果,唯有又搬去 wordpress, 這是我的新 blog 地址 http://kamameow.wordpress.com
    大家繼續 keep in touch!

    回覆刪除