2013年10月12日 星期六

迪迪尼禮物天




2013 年 10 月 11 日, 星期五



已經買了六年的迪迪尼年票
又已經是第六年去迪迪尼 Halloween

縱使每年都有新花招
但對廁紙草紙而言
新鮮感, 其實已經無
雖然我好欣賞今年的大學鬼屋
那間醫院, 那堆白色碌架床
好恐怖

廁紙草紙今年正正式式的迪迪尼 Halloween
我們沒有玩任何 Halloween 遊戲
( 早前的會員專享試玩, 玩過一次就夠了 )
是日目標, 買玩具

星期天, 廁紙要去見家長
是自今年農曆新年之後
大家都知道我是未來新抱的飯局
( 上一次, 我不知人家知我是未來新抱 )

星期天的飯局
有草紙在香港的家庭成員, 親戚長輩
又有草紙在美國遠道而來的表舅父

表舅父早在幾個月前的家書
已經點名 ( XX 的未婚妻 ) 邀請我出席

草紙, 亦隆重其事
希望我給表舅父一個好印象

初次見面
廁紙一向都知道
要有見面禮

但有些時候
夾硬送見面禮, 有點唐突

要有禮貌, 又不唐突
唯有向小朋友下手
給小朋友買禮物
人家總無抗拒的理由嘛

何況, 小朋友有禮物收, 一定開心, 會全晚痴到實
這招, 萬試萬靈

給六歲男孩買禮物
買什麼呢

買糖
草紙說, 不知人家父母批准與否

買文具
小朋友立場, 當然想要玩具

買玩具
又買什麼玩具呢

廁紙, 草紙零 Idea
急急 whats app 有仔同事求救

同事 Suggest 買飛天 Buzz
廁紙草紙自己試玩過
幾好玩, 又安全
Done

草紙說要給表舅父的兒子買禮物
廁紙則認為, 出席飯局的每個小朋友, 都要有禮物
一個有, 一個無
小朋友會不開心

兩個男孩
買同款的
無比較, 亦無得爭

還有一個表妹仔
買什麼呢

廁紙提意買 Barbie
草紙說, 不如買公主裙

咪住先, 咪住先......
曾幾何時, 有人好憎那些未成年公主喎
何解, 現在會提議買公主裙呢

草紙比較喜歡 Tinkerbell
還說, 如果有女, 會給她執一套
( 有花環, 有鞋, 有星星棒的一整套 )

我問 " 你唔係好憎未成年公主咩, 你以前唔係咁講架 "
草紙 " 人會變架嘛, 早知你上次買左條裙啦 "
( 廁紙在 DisneySea 看上 Alice in Wonderland 的裙 )
草紙續說 " 我地下次去, 買條俾佢啦 "

曾幾何時, 婚都不願結的草紙
在距離 Big Day 還有 78 日的一晚
變了

廁紙記得
以前的迪迪尼公主裙才 HKD $3xx
現在呢, 要 HKD $5xx, 好貴
印象中, 日本迪迪尼都不過四千幾 Yen

最後決定, 買這些
折扣後
飛天 Buzz HKD $168.3
公主 Barbie HKD $159.8


長髮公主雖然無穿鞋
但有長長的頭髮, 應該更好玩吧


記得那些年
我都好喜歡我的一個長髮 Barbie
還有 Ballet Barbie

給小朋友買禮物
無心插柳, 廁紙都給自己買禮物

都已經放棄啦
卻給我遇上
Super Super High......


等了三個多月
我終於買齊一整套的 Precious Moments Princess
折扣後, HKD $37x @
不過, 怎麼沒有睡公主呢


每一個, 都有吸引之處
那個最喜歡, 選不出來
不過好喜歡白雪公主的絲絨披肩呢



付款之時
應該是 Part Time 的年長 Sales, 大力推介減價錶, HKD $148


哎......
其實 Sales 不推介, 廁紙都有考慮過

想一想
還是先買下

雖然我會送花女裙給表妹做生日禮物
這個, 或者當是草紙送的吧

未雨綢繆
總好過到時想買卻遇不上啦



沒有留言:

張貼留言