2011年5月16日 星期一

Marriott Gold 的第 365 日

2011 年 5 月 15 日, 星期日


 


前一晚, 廁紙媽忽然說起自助餐


又說廁紙姨都想去試 Skycity Marriott 的自助餐


趁我還有 Marriott Gold, 要趕在五月尾到期前吃啦


 


這朝早, 廁紙嘗試打電話去訂位


都有心理準備可能會 Full, 還是一試啦


好彩, 有位


 


一行三大兩小, 到最後四大兩小


可以用上 Marriott Gold 的六折, 又可以用三張 $100 Coupon


 


廁紙媽, 廁紙姨更欣賞酒店的專車接送


在東涌的家樓下就可以坐專車直達酒店呢


問過專車司機, 住宅專車只去東涌四大私人屋苑


住公屋, 居屋的, 請移玉步吧


果然夠專貴, 也夠階級


 


Skycity Marriott 開業之前, 廁紙對這家酒店的印象一直都不錯


雖然最初都聽過 Skycity Marriott 的服務欠佳


比不上品牌的其他酒店


 


這一年來, 在 Skycity Marriott 住過五次


吃過已經記不起幾多次的自助餐


住的方面, 還是不錯的


吃的方面嘛, 就真的退步, 一次不如一次啦


再加上最近 Marriott Sales 的兩次電話遊說續會


廁紙已經沒有一年前般喜歡 Skycity Marriott 啦


 


擁有 Marriott Gold 會籍的第 365 天



甜品方面, 除了這個迷你雪糕筒比較特別



也除了一樽樽的 Candy Jar 比較色彩繽紛



其他的, 好明顯退步呀



沒有我最喜歡的綠茶匙羹


也沒有一件件的糕點


只有一杯杯的芒果茸甜點



就連蛋糕, 都普通過普通, 平凡過平凡





四月中才吃過的超美味朱古力蛋糕都沒有啦


 


海鮮盤嘛, 2010 年中開始, 已經沒有龍蝦


今次呢, 連我的第二最愛, 冷麵, 都沒有啦


你說, 是一是一次不如一次


 


越是因為 Marriott Gold 的五折, 六折


越是因為信用卡的優惠


越是因為東涌居民的六折, 六五折


質素就越來越差, 選擇也越來越少


我, 還有必要花那 $1888, 甚至即將加價的會費去買會籍嗎


 


Sales 即使你再打幾多次電話來遊說


Sales 即使你再說幾多次你公司有聽取我的意見


Sales 即使你再說幾多次五月前續會有幾多幾多的優惠


Sales 即使你再如何不停咀的連環發炮


Sorry, 我真的沒興趣, 也沒必要再買會籍囉


我更加不想再說一次 " 我唔想係電話度同你哎咬囉 "


你遇上我這個精打細算, 立場又如此堅定的客人


你, 都係慳返啖氣罷啦 


 


廁紙 2011 生日飯第三回開鑼


我的第一碟


近期大熱, 沙律


愛凱撒沙律, 更愛日式芝麻沙律



 


第二碟


多配料, 少粉的白汁長通粉



 


第三碟


是晚的長腳蟹, 挺新鮮呢



 


第四碟


Self-Made Birthday Chocolate Plate



陰功, Birthday Plate 都要自己做給自己


 


兩個表妹見我畫 Chocolate Plate, 她們又要畫


家姐七歲, 一教就學懂


三歲的阿妹呢, 在甜品桌傍崩崩跳, 給我怒視, 不開心, 咀扁扁


家姐馬上又去畫一個 Chocolate Plate 哄阿妹


兩姊妹, 不爭不吵的時候好 Sweet 的


家姐幫阿妹抹咀的一幕更 Sweet, 好感動呢, 可惜趕不及拿出相機錄下


 


第五碟


再來中式朱古力碟



吃了一半的朱古力碟, 更美呢



給自己講一句, 生日快樂


 


是晚生日飯


阿妹超開心, 瘋狂吃朱古力, 吃糖


吃的頭髮都吃過朱古力, 吃過芒果茸


家姐呢, 更好笑


又吃魚生, 又吃海鮮冷盤, 又吃沙律, 還有 Pizza, 意粉等熱食


最後, 有人說, " 我有 D 想嘔呀 "


 


廁紙姨倍家姐出去 " 嘔 "


有人吃醋


廁紙乘機說 " 我知嘅, 媽咪唔鍚我, 淨係同家姐出去嘔 "


有人, 真的信以為真, 咀扁扁, 鼓起泡腮


每次想起阿妹哭著跟菲姨姨說 " 我知嘅, 媽咪唔鍚我, 淨係同家姐去迪士尼 "


超爆笑呢 


 


阿妹是日另一爆笑語錄


事源, 我叫阿妹自己問女侍應找些什麼


廁紙 " 你自己問姨姨啦 "


阿妹 " 呢度都無姨姨 "


姨丈 " 佢以為, 黑色果 D 先係姨姨, 白色果 D 唔係呀 "


廁紙 " ...... "


 


Marriott Gold 的第 365 日


吃了一頓超開心, 超爆笑, 超飽, 有人飽到想嘔的生日飯


 


至於生日飯第一回


多謝同事的北海道牛乳蛋糕


多謝同事的甜品速遞


還有 H-Made 沙律呢


 


生日飯第二回呢


再前一天, 星期六


已經跟草紙在青衣的 The Spaghetti House 吃了 75 折生日意粉啦


 


出 Blog 之日


生日假期的第四天


去年今日, 寫 Blog 的這個時候


我們在 Skycity Marriott 吃自助餐


然後一起倒數迎生日呢


想起今晚可能要在電話一起倒數


懷念前年, 去年的一起倒數呢


1 則留言:

  1. 遲來了的生日快樂啊~~
    [版主回覆05/25/2011 01:07:00]多謝

    回覆刪除