2011年5月14日 星期六

迪迪尼 - First Aid 初體驗

2011 年 5 月 7 日, 星期六


 


前一晚, 去完專享晚會已經超級累


這一天嘛, 廁紙草紙都要上班


放工後, 依舊每星期一次的迪迪尼


 


不知是累, 還是天氣太熱的關係


進場不久, 廁紙就有中暑的感覺


突然間好暈, 好累


明明沒有吃午餐, 都不想吃啦


好想好想睡覺


草紙有問我要不要回家


但我們就剛來嘛, 馬上又走, 又好浪費, 車費好貴呀  


坐進餐廳休息休息吧


草紙吃喇沙, 廁紙就小睡


睡了半小時, 好一點


勉強有力氣去 Shopping, 去看巡遊


 


巡遊前, 又買了好幾件的四折 T-Shirt




 


廁紙草紙的情侶裝, 現在有好多套呢


多得我都記不起有幾多套了



 


藍色 Golden Mickey 這一件


買了做廁紙草紙的情侶裝


也買了做廁紙家的親子裝


暑假去泰國, 要強迫廁紙爸穿呢



廁紙早前本想在淘寶買米奇親子裝的


款式比 Golden Mickey 這件好, 只是, 九成是冒牌貨


不過淘寶價都要三四十港元一件


今日在迪士尼買的嘛, 100 % 正貨都不過是 HKD $64


價錢超值, 質料又好呢


 


出 Blog 之日, 在迪士尼見到有人穿那件淘寶米奇


實物沒有相片的好看, 而且看得出質料很差呢


還好沒有買呀


 


出 Blog 之日, 有人說. 想買兩件減價 T-Shirt 給家人


要學廁紙家穿親子裝呢


之不過, 手快有, 手慢無


就一星期嘛


藍色的已經賣完啦


白色的 Golden Mickey 都只剩 S 碼


呵呵, 不是你想學人家穿親子裝就一定可以呢


 


同場加映早前買的其中一件減價 T-Shirt


廁紙不聽勸籲, 買錯碼, 大了點



 


陽光普照下的飛天巡遊, 影相特別美


不過, 好熱呢




熱爆的廁紙, 看完巡遊, 要去看 Golden Mickey


看 Show 為名, 降溫為實


否則, 我應該會暈倒


 


這陣子的 Golden Mickey 都超級多人, 甚至全院滿座


這一日, 坐在前座左邊第三排的廁紙草紙


看 Show, 一直都雙安無事, 也坐得挺舒適


直到, 美人魚出場


天花滴水啦


廁紙抬頭一看, 水就剛好滴中我的左眼, 好痛呀


原來, 肥皂泡打不出來, 肥皂泡水就好像下雨般滴下


廁紙草紙全身都被滴濕就不打緊嘛


但是, 滴中我隻眼就好痛呀


努力努力眨眼, 情況好了點


 


完場嘛, 廁紙本想馬上去急救室找 Saline 沖眼


但又怕草紙不想倍我去老遠的急救室


去洗手間用水洗算啦


不過, 迪士尼的水龍頭間歇性供水, 好難沖呢


還是忍不住要去一轉急救室


 


迪迪尼的急救室


麻雀雖小, 五藏俱全, 絕對是一個迷你版的 A&E


內裡的 Cast Members, 都是同行, 而非急救員呢


 


Cast Member 聽得出, 也看得出廁紙是同行


沖眼, DIY 吧


走的時候, 也送廁紙幾支 Saline 傍身


 


草紙事後說 " 一早就應該去急救室啦, 係廁所點洗呀 "


廁紙 " 我以為你唔想行去急救室咁遠丫嘛 "


草紙 " 我以為你痛到要即刻係隔離廁所沖左先喳, 我不知幾想去參觀參觀呀 "


廁紙 " ...... "


 


洗完眼, 舒服啦, 又可以去影相


第二日試用新鏡, 還不錯呢


廁紙的是日佳作



 


廁紙開始有點迷上相機啦


出 Blog 之日, 廁紙有意思買 D5100 呢


EPL-2, Out


 


迪迪尼後, 廁紙草紙去了機場


在機場的迪迪尼 Shop 又買半價 Crunch


這陣子的減價食品, 經常都有 Crunch, 不用買正價的呢



藍色長方形的一盒是 Cheese Cookies


買, 是因為想要盒 Only


原來, 有外表, 一樣有內涵


Cheese Cookies 都同樣美味, 又多一個 Target 啦  


 


出 Blog 之日, 在迪迪尼又遇上另一款廁紙心儀已久的 Crunch



原價 $85 一盒


即將過期的關係, 一套 Chip n Dale 才 $80


同日晚上已經吃完一罐啦, 我才不怕過期呢 


沒有留言:

張貼留言