2011年5月31日 星期二

淘鞋記第二回

2011 年 5 月 30 日, 星期一


 


是日廁紙一反常態, 晨早起床


一來, 跟廁紙爸有約會


二來, 我要打電話去稅務局


 


就因為我早起, 竟然有意外驚喜


我終於第一次在家收掛號郵包啦


 


因為我家沒有門鈴


郵差, 原來是不會大力拍門的


他, 只是用筆輕輕敲門


如果睡夢中, 一定聽不到囉


怪不得以前有人在家都派遞失敗


 


趕著出門口, 都要折禮物


五月初淘過一次 Ni-kiyo, 質素不錯


今次, 名義上是為了省郵費, 實際上是敗家


一次過淘兩對涼鞋


 


船跟這一對


月中初上架時已經一見鍾情


只是當時十五十六


既怕太高跟, 買了都不會穿


又怕刮腳, 穿一次就打入冷宮


又想買質素較好的 Jelly Beans, 雖然都可能會刮腳


左想右想之際


Sorry, 已經賣完, 下架



 


女人, 就是販賤


有得買時又不買, 無得買時又 " 恨 " 買


幸好, 人家補貨


唯有天天上淘寶等


淘寶不負有心人, 終於買到啦, 終於收到啦


 


跟上一次一樣, 質素不錯, 價格都不錯





 


另一對平底涼鞋, 本來一點都看不上


因為一開始我只專注研究高跟鞋



 


直至在 Sogo 感謝慶買不了 Minx 的民族風涼鞋 


心癮起, 又去淘平底涼鞋 


 


白色早就賣完啦


周旋在黑色跟桃紅色之間, 最後選了黑色 



 


質素比我預期的好


就是鞋帶太長, 要自行修改一下


鞋底薄, 亦預了會穿的不舒服


貼個果凍鞋墊就可以嘛


 


連郵費, 每對約一百港元


同事說, 在淘寶, 可以買得更便宜的


不過, 質素又如何呢


這個價錢, 這個質素


個人認為, 合理啦


1 則留言:

  1. 嘩, 那對高跟的本身都想買,
    不過自己唔矮, 又大隻, 冇買到~~ 
    里琪真的不錯啦, $100一對, 去旺中買, 都是D質地很差很差的鞋~~
    [版主回覆06/03/2011 23:24:00]係呀, 不過有時唔係幾掌握到 size

    回覆刪除