2013年8月1日 星期四

白玫瑰 DIY




2013 年 7 月 27 日, 星期六



廁紙一直都覺得
婚紗, 應該配鮮花頭花, 珍珠鏈
如果, 硬要配皇冠的話, 就配水晶鏈

珍珠鏈, 水晶鏈
一整套的首飾我都有了
只是, 我覺得, 皇冠好像不多配我

大婚日, 鐵定會用鮮花頭花
沖繩 Pre-Wedding, 都想用花

不可以帶鮮花去沖繩
不知道沖繩那裡有花店
就算在沖繩找得花店, 都不一定買得想要的花
淘過皇冠
也該準備絲花吧

因為 Vendor 的頭飾
我終於有點點 Idea

逛了好幾次的花墟
亦終於, 給我遇上價錢, 花種, 尺寸都合心意的絲花


這天晚上忽然來的靈感
極速 DIY

想讓 MUA 有多點靈活度
但又想用得方便
我自創了這個髮叉




用綠色鐵絲造的髮叉
基本上, 直接插上頭就可以了
當然, 想更穩固的話, 就加髮夾啦

因為髮叉造了圓腳, 不會插傷頭皮
拔出時, 亦不會弄亂髮型
Nice

一向沒甚創作天份的廁紙
自覺, 還不錯啦

1 則留言:

  1. You are so creative!!! 但點解唔用貼近妳髮色嘅鐵絲?唔係會無咁覺眼咩?
    [版主回覆08/01/2013 15:59:23]因為屋企無囉, 夜晚晚忽然諗到, 又興起, 係咁上下啦
    同埋插左落去都吾覺, 我搵阿媽個頭試過, 都 ok 架
    當然可能係我要求低啦

    回覆刪除