2013年8月20日 星期二

無事 嫁得




2013 年 8 月 19 日, 星期一



一年一度的覆診日
自覺情況跟去年好像差不多
雖然, 前幾個月我可是天天在擔心
後來卻因為籌備婚事之忙而無再理會

又雖說, 是福不是禍, 是禍擋不過
心情, 還是挺沉重的

去年, 都挺順利的嘛, 就看 20D
今年, 醫生忽然又用小鏡
等待醫生開口解釋病情的一刻, 好驚

當年, 都因為那小鏡而出事
當年, 都因為那小鏡而流淚
等醫生開口的一刻, 雖說等不到一分鐘, 但我好像等了一日
幾乎, 又流淚了
還好, 眼淚正要滴下之際
" 無事呀, 一年後再返來睇丫 "
才放下心頭大石
暗叫 " 又捱過一年 "
差點以為不用結婚了

同事說過
一年後才覆診
即是已經 OK 了

離開醫生房
都還未看得清, 馬上 SMS 草紙
" 眼無事, 嫁得 "



*          *          *          *          *



上星期, 草紙跟我說起婚禮的什麼
我答 " 等我下個禮拜覆埋診先啦 "
草紙 " 點解呀 "
我 " 如果我有事, 咪唔洗結婚囉 "
草紙 " 車, 邊個話有事就唔結婚架 "
我 " 可能係我唔想連累你呢 "



*          *          *          *          *



草紙放工來電問 " 點解有人眼無事, 嫁得呀 "
" 我無盲嘛, 咪嫁得囉 "
" 你有事我就唔要你嘅咩 "
" 唔通你娶個盲嘅咩, 我唔想連累你嘛 "

Anyway, 有人話, 就算我有事都娶我
雖之說說, 不知真假
亦不想有証實的一天
總之, 感恩有人這麼說啦

又捱過一年
又賺了一年
嫁得

沒有留言:

張貼留言