2013年8月4日 星期日

婚前遊日第二天 - 銅搜無欺




2013 年 4 月 14 日, 星期日



吃飽飽
陪草紙去瘋
去抬鐵
哎...... 正確應該是銅



有人要集齊 30 週年銅幣
第一站, Tokyo DisneyLand Hotel



再趕第二站, Tokyo DisneySea Hotel MiraCosta







銅幣依然 100 Yen
( 香港迪士尼好像 HKD $12 還是 HKD $15 了 )

三十週年的, 草紙每款要五個
越玩越多, 後來才減為每款三個
單是銅幣, 起碼花了港幣一千元

回港那天在機場 Re-Pack 行李, 才驚覺
這堆爛銅, 足足 2Kg

這兩款, 是 Disney Resort Line 的
每站都有不同款
這幾天, 我們幾乎搜盡東京迪士尼的每一個角落, 就為這些銅


又趕去 Tokyo DisneySea Hotel MiraCosta 逛 Shop
這天, 草紙掃了六樽的三十週年 Coca Cola

草紙說, 廿五週年都有出 Coca Cola
可惜我們太遲去, Sold Out



廁紙後來想起同事 Honey 都好喜歡 Coca Cola, 又搬多兩樽回香港
這樽心意大過價值的汽水, 後來幫我換來 " 恨 " 了好久的城堡



廁紙草紙買的都是玻璃等又重又易碎的紀念品
同事 E 說 " 怪不得你行李 Overload "

另一 Favourite
跟三十週年無關的 Disneyland Castle Nanoblock
( 東京迪士尼限定, Nanoblock 專門店都無賣呀 )
又幫好朋友帶來遠方的 Surprise



草紙有提議, 多買幾盒返香港炒
哎...... 又不是賺得多, 又要冒行李 Overload 的風險
本小姐不等錢洗, 無謂做些花時間又賺得少的生意吧
只要我願意, 回公司 OT 賺得還多啦

去年已經想買的 Tokyo DisneySea Hotel MiraCosta 限定公仔



又有今年的 Spring Voyage Duffy
奈何家裡太多長存床下底的公仔
算吧



找了三間酒店 Shop 都無 Disney Wedding 南瓜車
明天繼續努力



這些為罐而買的食品
我早就戒掉了


是日的戰利品



我依然最喜歡買毛巾



還好選擇花多點錢, 在 Tokyo Disney Resort 住上三晚
才可以第一天盡情買, 再拿回酒店
明天, 後天在樂園盡情玩

回想那一年, 草紙背著一大堆玻璃在 DisneySea 遊走
想起都恐怖

或者, 四年了, 人老了
這些辛苦的旅程, 不適合我們了

2 則留言:

  1. 難得你地兩個對disneyland都咁die hard@@"
    我老公~到宜家都仲未入過日本個disneyland~~
    disneyland~就算唔係fans~都值得入一次行下ge
    [版主回覆08/05/2013 11:34:27]Hey! 我男友之前都吾中意迪士尼架
    話說第一次同佢去日本, 我想去迪士尼, 佢吾肯
    我話, 你同我去一日迪士尼, 其他行程我無意見, 佢先好吾願意咁樣同我去一日
    因為, 佢都想有得去 KATO showroom (係一個叫落合南長崎的地方).
    點知去完果一日 disneyland, 佢比我更加中意迪士尼之嘛

    回覆刪除
  2. 謝謝分享,想問下coca cola 幾多¥?謝謝

    回覆刪除