2013年8月16日 星期五

去沖繩無和服穿




2013 年 8 月 15 日, 星期四



曾幾何時, 我跟自己說過
結婚, 我一定要用長頭紗

我知道, 我知道
長頭紗, 的確好靚
但原來, 長頭紗的美, 只限企定定影相才美

看過 Blogger 的照片
March In 時, 長頭紗縮起一 " 住 " 的像尾巴
Big Day, 還是用到腰的短頭紗吧

本來, 淘寶了一條 Lace 邊頭紗
雖則質料, 造工一般
但眼見跟朋友結婚時用的差不多
就以為, 一般都是這個質素吧

自從那天, 在日本 Vendor 處試過一條頭紗
才知道, 什麼才是靚頭紗

影相
一影分高下

是日
心血來潮
Email 追問 Wedding Planner 頭紗的價錢
答案是, 預算過千港幣, 還未算運費

雖然貴, 但又心癢癢
始終, 一條靚的, 透的頭紗
絕對絕對影響 Big Day 行禮的相片
影不好, 一定後悔一世

只要不是太貴太貴的話
九成我都會買啦

反而
為影拋紗相而訂的長頭紗
還有必要嗎



*          *          *          *          *



說起頭紗
Wedding Planner 順便跟我說說和服

早前, 因為某男禮店聲稱沒有適合草紙身材的男禮
Wedding Planner 就幫我們問問和服是否都有合草紙穿的

上次
可能是我說錯
又可能是 Wedding Planner 誤會
日本, 可能沒有適合草紙身材的和服呀......
Wedding Planner 著我再量清楚, 幫我再問問日本那邊

哎......
好擔心呀......
我們之所以願意用比一般香港 Vendor 貴三倍的價錢影相
某程度上, 都因為可以影和服
正宗的和服

如果, 因為無草紙的 Size 而影不了和服
我會好失望, 好失望啦
總不能, 我影他不影嘛
擔心

當事人草紙呢
反而平常心
他認為, 是溝通上的誤會居多, 無擔心過會無和服穿

暈......

2 則留言:

  1. 我都上網在日本婚紗公司買左長頭紗晌沖繩影相用!大概千五元連運費!好貴。我買個陣yen仲好高。但手工好好。影出泥效果好~~~一分錢一分貨!反而在香港結婚時就無帶頭紗
    [版主回覆08/19/2013 00:05:55]我就係見過你果條好靚呢

    回覆刪除
  2. 日本和服係free size~邊有可能"沒有適合草紙身材的和服"架
    同一件和服(正式真正和服)~瘦至100磅肥至200磅~矮至米5高至米9都一定著得到架

    回覆刪除