2013年3月31日 星期日




2013 年 3 月 28 日, 星期四



廁紙跟同事的對話

廁紙 : 聞到果陣味, 攪到我想嘔添

女同事 C : 你係唔係有左呀
( 同事經常以有喜來開玩笑 )

廁紙 : 可能架

女同事 C 大聲叫 : 喂, 你年尾先結婚喎

男同事 R 答口 : 嘻, 依家, 次序無所謂架啦, 雙喜臨門咪仲好, 仲開心啦...... 最緊要有人認頭啫

廁紙 : 咁佢都可以反口架

女同事 C : 下? 反口? 咁點呀

廁紙 : 反口咪算囉, 唔通死 Lur 咩, 咪自己養囉, 又唔係養唔起

女同事 C : 咁即係 BB 就要, 婚就唔結

廁紙 : 唔知架

男同事 R 無奈 : 你都好開放喎

有人會問
你不信, 何解又跟他結婚
結婚, 就要信

從小到大
婚姻失敗, 包二奶, 小三, 小四, 小五
廁紙見得太多了
廁紙的長輩級親戚, 就有這樣的三個男人

既成事實, 可以怎樣呢
死纏, 你娶我啦, 不要不要我
還是, 一哭二鬧三上吊

廁紙的三個受害女親人
一個, 放不開, 想不開
到頭來, 幾十年了
保得住元配身分, 但換來一生的遺憾
不開心的, 還不是她自己

另一個, 當死老公
獨力將兩個子女養到十八歲才叫離婚
外人看, 她好傻
廁紙媽更說, " 換了是我, 早就掉低子女走了, 不要阻我第二春 "
今時今日, 廿幾年青春無了
但是, 退一步, 海闊天空

再一個, 隨時候命
雖然不甘心自己老公包小三小四
但婚後就養尊處優的她, 實在無能力自食其力
只要每個月還有家用, 就當視而不見
去年, 老公死了
她以元配身分繼承了那點點遺產
雖然, 我知道, 心裡, 她還是希望老公回頭
但是, 這樣的結果, 對大家, 也未嘗不是一件好事
終於, 都可以放開了

廁紙最記得廁紙嫲的一句
" 你未死, 或者佢未死, 佢都唔係你老公 "

我, 不是不信
我, 都希望結婚是一生的承諾
只是, 人, 可能會變
當人已經變心, 死纏都無用
何不, 退一步, 海闊天空

沒有留言:

張貼留言