2013年3月19日 星期二

我是好老婆




2013 年 3 月 19 日, 星期二



前陣子, 跟同事提到結婚
說東說西, 又說到同事當年結婚

同事說
當年, 男家一件金器都無送給她

我問, 奶奶都無送龍鳳鐲給你嗎
她答, 有, 不過是老公出錢買的龍鳳鐲

出自奶奶的一件金器都無
同事到今時今日都還耿耿於懷
好像奶奶不承認她是新抱的感覺
同事亦不滿當年入門之時, 男家冷冷清清的就只有老爺奶奶迎接

說實話, 以今時今日的金價
一隻介指仔都千幾二千
莫說男家, 就算自己女家, 我都不敢奢望親戚會送金給我

男家, 一個本來跟自己就無親, 亦熟稔不到那裡去的 " 親人 ", 想人家送什麼呢
將心比己, 將來自己的侄兒結婚, 自己又會送幾多金給人呢
無金器這回事, 廁紙絕對理解, 絕對明白

同事介意奶奶就連多花一千幾百買隻介指仔都無的同時
亦道出, 老爺奶奶不是富貴人家
既然不是富貴人家, 亦是只有家用, 沒有收入的老人家
一二千, 足夠人家買好多天飯菜了
老爺奶奶不再送金器, 我覺得, 絕對可以理解同體諒啊

廁紙將會收到的老爺奶奶龍鳳鐲
都是草紙出錢買, 以老爺奶奶的名義送
更因為避免可能有人計較
男家的一對, 特意買重一點, 粗一點

我們, 不知道老爺奶奶會否再自己出錢送金給我
但是, 即使無, 我都不介意
因為, 人家真的沒有多餘錢去買給我嘛

我們, 不想人家因為我們結婚而難堪
亦不想人家因為我們結婚而大灑金錢

在 Blog 上見有準新娘因為禮金不是男家出而生氣
我...... 看得有點感慨

老實說, 男家出得起, 負擔得起, 就當然最好啦
禮金, 是男家對女家, 對新娘的尊重
但是, 人家付不起, 想人家怎樣呢
難道想人家說一句 " 咁我地唔娶啦, 叫你個女唔好嫁囉 "
到時, 醜嘅, 到底係邊個呢

廁紙沒有因為我自己都有份負擔禮金, 買金器而不開心
我反而, 為我們結婚卻不花家人的一分一豪而自豪

我如此懂得為男家著想
忽然覺得
我是好老婆啊
 


*          *          *          *          *



出 Blog 這天
草紙主動說要 Date 我星期五去吃飯
因為, 星期六日他都要上班去, 無時間陪我

霎時覺得, 守得雲開
烏雲密佈的一天, 我終於守得雲開, 雖然沒有月明

草紙越來越記掛著我
亦記著我們的大婚

廁紙每次問, 你不是說 2015, 2016 才結婚嗎
草紙都答, 我們還有 X 個月就結婚

1 則留言:

  1. 睇妳呢篇blog又多少少待嫁新娘的甜蜜感覺呢。。。

    我相信妳老爺奶奶都會appreciate妳嘅體貼0家~
    [版主回覆03/21/2013 01:10:49]多謝你讚我呀.............
    我只係諗, 凡事將心比己, 好多事, 就會有另一個睇法, 大家都開心

    回覆刪除