2013年3月10日 星期日

我迫你娶我 - 我犯賤 (下集)




2013 年 3 月 10 日, 星期日



有人, 昨晚已經知道自己說錯話
亦有人, 昨晚打 Blog 發洩後已經下了點火

今日, 草紙一如以往的打 N 次電話來補鑊
我, 雖然還有點點心情不佳
不過, 昨晚我的確是在一個不適當的時候去談婚事

今日, 我一而再的問清楚
" 你係咪真係想結婚? "

有人聲稱, 結婚, 只是簽個名
或者, 我應該理解為
草紙要的是 Marriage, 而不是 Wedding

我唯有重申
再簡單的婚禮, 有些婚嫁禮儀還是必須要做的
這是對我的尊重, 對我家的尊重

除非, 調轉是你入贅
那我向你求婚
大婚日, 我去接新郎, 你去玩新娘囉

有人, 聲稱自己攪不清結婚要做的儀式
有人, 聲稱自己以為結婚介指等於求婚介指
但又懂得問, " 求婚唔係結婚前做嘅咩? "
有人, 聲稱大婚日接新娘就是放低封利是
但同時, 又說得出什麼門外做掌上壓呀, 之後愛的宣言等等

好, 判你死刑之前, 我給你機會辯護
有人答應, 這個星期自己去做 Research
去 Explore 一下, 結婚到底有什麼婚嫁禮儀, 新郎要做些什麼等等

條件是
我也要幫他做秋田新幹線的功課

星期六下午二時互相交功課前
我不可以跟他提結婚的事

好, 就看你研究出個什麼來

2 則留言:

  1. 結婚只係一日, 婚姻先係終身呀! 所以一定要傾, 搵一個方案令大家都開心! 唔好搞到大家都唔開心就得架啦! 取個中間點啦! 加油
    [版主回覆03/12/2013 12:06:13]努力中, 多謝你呀

    回覆刪除
  2. 秋田新幹線的功課應該比較易做(笑)
    不過老實說~果D婚嫁禮儀真係一齊傾一齊搵好D
    btw~玩新郎我也沒~~因為覺得麻煩~覺得好似麻煩左各兄弟姊妹...
    [版主回覆03/19/2013 01:10:54]多謝你的分享, 我要再好好考慮下
    不過你咁簡單, 我阿媽一定吾接受, 佢講到明要有兄弟姊妹一齊接新娘
    就算吾玩新郎, 都要有 " 俾開門利是 " 呢個環節
    亦曾經暗示過, 利是要 "好好睇睇"
    [Hitomi回覆03/18/2013 23:07:32]我呀~HAHA~~果日老公同佢細佬2條友就咁去我屋企禁門鐘~
    然後"我"去開門囉XDD
    簡單D黎講我係無接新娘呢PART~~因為我唔想花錢在呢D做出黎得自己/少少親戚見到的環節~~我D資源放左去夜晚擺酒~夜晚擺酒要應付全村人嘛~~
    [版主回覆03/17/2013 18:18:03]其實我吾prefer 玩新朗, 亦吾想人有我有咁去讀愛的宣言, 因為宣言內的某幾點, 根本吾會實行, 吾想為左讀而讀
    但係, 如果咩都吾做, 又好似無野影, 將來睇返, 好似無咩相, 無咩video
    好矛盾呀
    係呢, 咁你果時接新娘係點架

    回覆刪除