2013年4月1日 星期一

一天的阿四 一天的公主




2013 年 3 月 26 日, 星期二



早前, 廁紙因為好朋友想生 B
我的花嫁姊妹團現階段難有定案
心急的廁紙, 不想有 Uncertainty
有想過不請好朋友做姊妹, 請堂表姊妹做姊妹團
但是, 經過這一晚
我又改變想法了



*           *          *          *          *



這一晚, 中學同學兼好朋友 T 大婚
幾乎原班人馬, 再做一次姊妹
新娘換了人
姊妹 J, 亦做跟得夫人嫁到法國

是日的四人姊妹團
三位舊人, 再加一位新娘表妹

新娘表妹第一次做姊妹
跟我們完全不認識, 又害羞

加上從外國返來, 不太聽得明我們的對話

這天, 她幾乎全日都只做花瓶
除了湊人數影相, 實際幫不了什麼

當然, 我們都體諒, 照顧小妹妹嘛
反正, 我們三個, 亦完全處理得到是日的工作



三位舊人, 本身跟新娘是好朋友

加上幾個月前才原班人馬做過一次姊妹

吸收了上次的經驗
這一次, 各方面都早有準備
例如, 新娘在每件行李都貼上大字布, 寫低內裡的物品, 何時用, 那兒用

姊妹們不用問, 都知 " 訂 "

未接新娘, 就請兄弟們先搬行李上車



去到酒樓, 負責服裝的姊妹先看一次各件服裝的配件

新娘換衫前, 就一早準備好

穿過啦, 不再穿的, 姊妹亦知道要收拾些什麼
例如, 頭紗, 裙撐, 腰帶等
( 上一次的四處放, 完場時大家都收拾得好痛苦啊 )

未完場, 不再用的物品就已經收好

完場時, 執拾都容易又快捷


Practice makes perfect
亦看得出, 大家都出心出力為朋友
作為一個陪嫁姊妹, 完全感受到
做姊妹, 跟普通去飲的分別
雖然辛苦, 但我慶幸有這個機會陪好朋友出嫁

廁紙是日的跟得阿四
無事忙, 就跟在新娘後面拉裙尾, 斟茶遞水
沒有這份友情, 沒有這顆心
是絕對絕對做不出三十番四十次的跪地拉裙尾, 整衣裝
新娘子, 長老們, 絕對感受到這一天
她們都是公主, 他們都是皇子

我知道, 我的好朋友是會出心出力的幫我
我, 都好想在大婚日做一天的公主
我, 亦好想好朋友, 大婚日跟在我身邊陪我出嫁
而不是單單去飲, 然後跟我整天的對話都不夠五句
只是, 我要考慮
是不是即使人家懷孕了, 還要勞煩她們
一切, 又回到 Uncertainty



*           *          *          *          *



姊妹裙嘛
廁紙自己鍾情 American Style, 有想過從美國訂購 Cocktail Dress

將來, 姊妹們去飲也可以重新穿上

但是, 每人的 Taste, Preference 都不同

廁紙喜歡的 Cocktail Dress, 姊妹們未必喜歡
到頭來, 還不是穿一次就不見天日

可能, 最後還是一個 Colour Dress Code, 隨她們穿自己現有又喜歡的

Colour Code 不為難人家的同時, 又要有 Standard
大概, 就只有黑色最容易處理

我自己, 其實不介意黑色
亦想過, 一人送一條深紫色的頸巾
感覺, 應該幾 Anna Sui
只是, 就怕有些人會有說話講

如果, 姊妹不能穿黑色
為什麼兄弟就可以穿黑色西裝呢
真奇怪

1 則留言:

  1. 我嘅姊妹裙係俾條 david's bridal 嘅 link 俾姊妹選款式,再print 圖出黎去百利俾人「來圖訂造」,咁就可以同一隻色同料而姊妹們又著到自己鍾意嘅 style,可以考慮呀~
    [版主回覆04/02/2013 20:52:57]哎呀, 我好遲先認識 david's bridal 呀
    原來, 有 d gown , even white by vera wang 減價時都只係 ~HKD $4000
    我訂造果件都要呢個價
    攪到我有 d 忐忑添
    唯有自我安慰, 自己吾夠高, 就算 size fit ,長度吾 fit 都唔靚

    回覆刪除