2013年3月10日 星期日

姊妹尋




2013 年 3 月 9 日, 星期六



那些年, 只有廁紙在拍拖, 人家都未有著落的時候
我 " 煩 " 過, 如果將來我結婚
阿 J 做伴娘好, 還是阿 T 做伴娘好呢

前年, 知道阿 J 結婚了
當時, 比人家拍拖還要久的廁紙
無奈的想, 伴娘人選, 還是阿 T 吧
阿 J, 做姊妹啦

又去年呢, 拍拖才一年多的阿 T 都說要結婚了
還未迫婚成功的廁紙, 好失落

最要好的姊妹都先後結婚了
我的伴娘人選, 煩
大不了, 不要伴娘, 全姊妹吧

去年年尾, 廁紙迫婚成功
第一時間邀請阿 J 阿 T 做姊妹

已經結婚的阿 J 回 " 我唔敢答實你, 如果我有左的話...... "
那一刻, 廁紙有點生氣
你結婚的時候, 我義無反顧的幫你, 到我結婚, 你就推我
衝動過後想想, 我又的確不應該阻人生仔吧

今日, 廁紙又借意問問早就答應幫忙的阿 T
阿 T, 都明確表示, 婚後不設防, 想快些生 B
當然, 阿 T 都說, 即使懷孕了, 也樂意幫我做姊妹

今次, 廁紙沒有生氣了
一來, 被半拒絕, 已經不是第一次
二來, 我問, 都只是想作個預算
只是, 我更肯定, 姊妹團, 大概婚前兩個月才可以落實了

其實, 廁紙還可以找堂妹做伴娘, 找表姊表妹做姊妹
也可以找其他中學同學幫手
只是, 我看著這兩個好朋友出嫁
First Priority, 我也好想這兩個好朋友送我出嫁
我更加不想, 問了其他人, 然後阿 J 阿 T 又可以的時候, 我又去拒絕其他人

人家生 B 聽天命, 廁紙的姊妹團都聽天命了
忽然覺得, 做男人, 真好

姊妹團籌謀不了
姊妹裙, 還是要準備的

如果, 要那些制服姊妹裙
廁紙已經有心水了
我想要 Tiffany Blue, 或者紫灰色
Vendor 嘛, 就是阿 J 阿 T 都光顧的一間

廁紙某天的忽發奇想
十二月大婚, 氣溫, 九成都不會 18 - 20 度吧
如果 14 度, 甚至更低的話
Poolside 証婚, 再在半 Open 的 Poolside Lounge 食自助餐
我可不想冷病我的好姊妹囉 
( 其實, 我也擔心自己呢 )
就算多送一條毛毛披肩, 都保不得多少暖
想到這裡, 我不得不考慮其他方案

其他方案嘛
有我早就想過的 Something Purple Dress Code
或者, 每人送一件 Accessory, 例如頸巾
又或者, 去批發買幾件同款的時裝, 或者大褸
還是, 可以做長袖的制服姊妹裙嗎, 內加一人一件超薄防寒內衣

每一個方案, 都有利有弊
好頭痛啊

2 則留言:

  1. 我都面對住同一個問題……又個兩位姊妹。
    有左就唔會做姊妹了,流產就大鑊,畢竟搞結婚太繁忙,人命我真係負責唔起。
    都唔知點算……………………
    [milk*回覆03/14/2013 11:34:11]對呀...煩就係啦 / \
    [版主回覆03/14/2013 09:11:06]你提醒左我添, 真係有左,佢肯幫我,我都吾好啦, 無事由自可,有事, 就算人地吾講出口, 心裡有條刺都吾好啦, 呢個世界, 始終出事就會姓懶

    回覆刪除
  2. 搵姊妹都好煩!! 朋友中我算是遲婚, 熟嘅都結晒婚, 所以我無搵伴娘啊
    無伴娘都 ok ar~~
    [版主回覆04/26/2013 22:22:33]越來越多人遲婚
    原來都好多人吾特登搵伴娘, 全姊妹算啦

    回覆刪除