2013年3月20日 星期三

陪嫁姊妹 V. S. 姊妹團




2013 年 3 月 20 日, 星期三



上回提到, 姊妹人選難有定案

今晚, 廁紙跟廁紙媽提到姊妹團
說出請已婚同學當姊妹的難處

打從一開始
就要求多多, 要辦大龍鳳的廁紙媽
今晚竟然話, 無需要請同學做姊妹
請自己的堂妹, 表妹, 廁紙哥女友當姊妹就可以
( 廁紙只有一個哥, 沒有家姐妹妹 )

廁紙媽, 對比當初, 好大的轉變呢
是草紙媽下的功夫, 還是我誤解了廁紙媽呢
( 草紙跟草紙媽要求, 一切從簡 )

廁紙, 最初不太想請自己的堂妹, 表妹做姊妹
因為, 她們, 玩, 做花瓶, 還可以
擔大旗嘛, 她們不是最佳人選

但是, 又想想
能夠有親人做姊妹, 其實亦是一種幸福
試問, 有幾多新娘像我一樣, 擁有十幾個表堂兄弟姊妹

大部份新人都會做的, 都會影的
制服姊妹擁抱新娘
粉色 Bow Tie 兄弟搶利是
是廁紙想要的婚禮回憶嗎

姊妹團, 是要找個像 Wedding Planner 的人選
出得廳堂, 幫得忙
還是, 陪嫁姊妹, 就應該讓那些由細玩到大的親姊妹擔當呢
說真的, 廁紙好想讓最得我寵的兩個未成年表妹看著我出嫁, 陪我出嫁

廁紙的婚禮, 其實簡單得不能再簡單
同一間酒店出門入門, 註冊, 吃 Buffet
沒有花車, 沒有太多花巧事
不需要有人做聯絡, 做司儀
不需要有人收人情, 記金器
不需要有人搬物資, 做 Deco
甚至, 不需要有人坐 Reception

我只需要有人幫我換嫁衣, 撑紅傘
搬茶具 ( 從酒店的一間房搬到另一間房 )
跟酒店經理核對人數
幫草紙派利是
完事後的收拾殘局, 物資撤離

照顧新娘的工作嘛
大堂妹, 廁紙哥女友, 絕對幫得上忙
管金器這重任, 廁紙媽亦只會相信親人

顧全大局的嘛
草紙弟, 草紙表弟, 廁紙草紙的好兄弟, 亦都勝任有餘

唯一有點點擔心的, 就是收拾殘局, 物資撤離
這個嘛, 經驗話我知, 兄弟姊妹團幫不了幾多
最終還是靠親人吧

這麼一想
我的確要從新思索
姊妹, 兄弟的真正意義
再決定最終人選

廁紙考慮請親人當姊妹的另一原因


大婚那天
我跟草紙才是主角
廁紙家人, 草紙家人是配角
制服姊妹團, 粉色 Bow Tie 兄弟團, 其實只是大大大配角
甚至可以說成是工作人員

如果, 是自己親人當陪嫁姊妹的話
我不想, 亦無須打造一個制服姊妹團

聖誕的 Poolside Wedding
與其難為人家天寒地凍穿薄制服
不如讓人家穿自己的保暖飲宴服好了

再者
一件姊妹制服三四百
一個姊妹妝又三四百
這些, 如果花在親姊妹身上
變為利是, 大家都應該更開心吧
何況, 資源不是花在自己身上, 家人身上還好呢

廁紙需要的
是陪嫁姊妹, 還是制服姊妹團
我的確要從新思索

1 則留言:

  1. 用心思考背後意義,其實好多野都唔一定要有或者跟人地咁做呀。。。

    如果妳同妳d堂表姐妹係close的話,都係一個好選擇呀~ 如果妳唔多濕星野要搞的話,辦事能力就真係唔係一個重要考量。

    少少意見,就算唔整制服姊妹裙,都最好有個colour dress code,影相會好睇得多,只要唔好選擇一d太僻嘅顏色,妳d姊妹應該都會ok~
    [版主回覆03/21/2013 18:31:21]我應該寫張清單, 到時要用的物品, 要做的事
    再衡量, 表堂姊妹做吾做得黎
    如果 ok 的話, 就索性吾要制服姊妹團啦
    諗諗下, 當初想去關島, 去沖繩結婚, 就係吾想攪咁多
    依家, 只係將個地點搬返黎香港, 人數多左
    但其實, 都可以跟返外國婚禮的模式, 一切從簡
    始終, 我吾係幾中意姊妹團擁抱新娘, 兄弟搶利是果 d 為影而影的鏡頭

    回覆刪除