2013年3月31日 星期日

飛台北買爸爸




2013 年 3 月 23 日, 星期六



那些年
因為網上有緣人的一句
NuBra, 我只買正牌的

前兩年, 因為團購, 因為貪平
買了 $68 一個的 NuBra

這個假貨
簡直是我這生人買 Bra 以來的恥辱
垃圾過垃圾
新的都可以貼不實, 又一陣臭膠味
xXyz......

因為結婚
因為要穿 Deep V 晚裝
要買第一代的 Silicon NuBra
我, 絕對絕對不會再買假貨

去 Private Shop 問過價
正品 Silicon NuBra 要 HKD $880

上台灣官網 Check 過
好像大概 HKD $7xx

又看過美國官網
第一代, USD $65
還有 3D, Lite 版

向價錢看
有想過請朋友代買, 再寄香港
但因為 Silicon NuBra 都頗重, 怕郵費貴

加上廁紙想去台灣學學正確穿 NuBra 方法
最後決定, 飛台北
買 Bra 之餘, 就當 Relax Relax

這一天
心血來潮的上網再 Check 價
竟然給我遇上長榮的限時優惠
( 這可是最後一天預訂呀 )

廁紙要飛的一天
HKD $700 就可以早機去, 晚機返
即使要坐十一時的機, 也不過每人多付 HKD $10

就這樣
我的爸爸之旅
我的 Hello Kitty 飛機
就這樣, 成行了
( 好彩前陣子無買到香港航空的 $5xx 機票 )

深怕訂不到心水酒店的廁紙
急不及待的馬上左看右看
台北酒店, 好難選擇啊

生怕不訂會走寶的廁紙
最後, 訂了西門町意舍
不過, 因為西門町意舍無浴缸
離捷運站有點遠, 要走大概十分鐘
又不包早餐
心裡, 還是有點忐忑



*          *          *          *          *



2013 年 3 月 30 日, 星期六



想了一星期
深思熟慮了一星期
還是選回上次住過的馥都飯店

雖然有人說馥都飯店上網慢
又有人投訴毛巾有點舊

問過草紙
草紙都情願近捷運
大不了, 不上網啦
而我, 亦都不想住那些 " 重慶大廈 " 的其中一兩層的新裝修酒店呢

廁紙今年已經鐵定飛三轉
就不要再問我 Honeymoon 去那, 何解不去 Honeymoon 啦

1 則留言:

  1. 之前都住馥都飯店,佢真幾好方便,又大。今年暑假我同囡囡去台灣都BOOK了馥都
    [版主回覆04/03/2013 20:29:07]咁嘅價錢, 但咁大的酒店, 其他的吾好就算啦

    回覆刪除