2011年4月10日 星期日

我想買 LV

2011 年 4 月 6 日, 星期三


 


上班前的輕輕鬆鬆 Facial 去


這一天, 做完美容, 依舊逛逛街才上班


這一天, 一反常態, 沒有馬上去逛 H&M


這一天, 不知怎麼, 忽然好想去逛 LV


 


廁紙初接觸 LV, 還不到十歲


當年, 有個阿姨, 省這個, 省那個, 節衣縮食就為買 LV


當年, 我知道, 一個並非皮革製造的 LV 都賣好幾千元


當年, 我知道, LV 是身份的象徵


當年, 還不到十歲的廁紙, 就立志將來領第一份糧都要買一個 LV


 


2004 年, 廁紙出來社會工作


拿了第一份糧餉, 買了第一個 LV


那一年, Speedy 熱賣


當時, 雖然我最喜歡的都是 Speedy


不過就因為 Speedy 熱賣, 滿街都是


最後我買了當時差不多貴一倍的 Trocadero 27


後來嘛, 還不是後悔


一向慣用大袋, 喜歡用大袋的廁紙, Trocadero 27 當然不夠用啦 


六年來, 用上不到廿次, 都放至有點發霉啦


發了霉, 就更加不想用


 


就因為我這個發霉 LV


我知道, 其實 LV 不太適合我


這六年, 我亦沒有再逛過 LV


就算某年在日本逛 LV


都是因為草紙想幫好朋友買日本限定 LV 才去看唷


當時, 我在專門店還擺出一副 " 你問完沒有 " 的姿態等草紙 


 


這一天, 街坊打扮的廁紙走進廣東道 LV


竟然沒有受到不禮貌對待, 感覺比我想像中好


看了看 Neverfull, 有點想買呢


就因為我不喜歡 Neverfull 中門大開


才可以沒半點留戀就離開呢


 


..................................................................................................................


 


2011 年 4 月 10 日, 星期日


 


這幾天, 每日都好努力淘寶


想淘草帽, 又想淘籐袋


經過幾晚的努力, 其實已經鎖定目標


不過就因為不肯定運費而遲遲都沒有拍


沒理由用 RMB $50 買個籐袋, 卻可能花上 RMB $100 在運費吧


 


一方面, 好想買籐袋


另一方面呢, 又好想買 Neverfull


還要時時刻刻都在想 Neverfull 呢


 


其實, 幾年前推出 Neverfull 之時已經看上


既實用, 又 Young Look


不過嘛, 我喜歡, 人家都喜歡


滿街都是 Neverfull, 就不想買啦


 


今日,  Neverfull 熱潮已過


我, 反而有點心思思, 好想擁有呢


我沒有 Damier, 買一個, 不過份丫


 


不過, 想想家裡的發霉 LV


想想三個有點變黃的 Blue Label


想想去年夏天買的四個 Cath Kidston


想想前年春天買的十個八個 Naraya


想想中學時期珍藏的十幾個 Kipling


還有 LeSportsac, ans 等等的袋


這箱質料超好的袋, 幾時才會用殘, 用破呢


 


一向錫袋的廁紙, 記憶中


多年來就只用破一個 LeSportsac, 一個 Kiyuto, 一個 Naraya


看看存貨, 又好像不應該買呀


 


草紙都說政府送了支 Nikon 長鏡給他


我, 是不是都應該說政府送了個 Neverfull 給我呢


反正, 我應該給自己買份生日禮物嘛 


2 則留言:

  1. 同賣家用順豐呀, 到付首重都是$30/kg!
    我諗你的藤袋都應該好輕~~
    我次次都用順豐, 今日先收克貨, 3對鞋加1條短褲都唔過1kg
    最重要係我琴日拍, 今日晏晝就收到, 快穩妥!
     
    [版主回覆04/12/2011 17:16:00]我上次都係用順豐, 上次經驗唔錯架, 如果再買野我都會用佢. 不過今次問過幾個淘寶賣家, 都話用紙箱出貨, 我想買超大果d 沙灘帽, 咁個紙箱咪好大個囉, 紙箱大, 寄速遞就未必計重量, 如果以 size 計, 就可能過百郵費架啦. 順豐website 又無寫清楚點計喎.
     
    同埋今日去左一轉花園街同女人街, 都有我係淘寶睇中的草帽同藤袋, 又唔係賣得好貴喎. 不過睇完實物, 同我想像中的差好遠. 大家都係藤, 都係草, H&M 果 d 質料好好多囉, 我睇唔岩款喳, 最後都係唔買, 慳返, 但依然想買 LV. 

    回覆刪除
  2. 我諗順豐係計重量架~~
    因為有一次我去上海, 買得太多一定過allowance
    於是就將個喼寄返黎HK (不過要成HKD$300)....
    紙箱唔會太重,我之前都試過~~
    淘寶D圖都唔係好信得過架咋真係
    我買親果D, 都係會朋友試過OK我先買架!
    下次你可以試下同D Frd一齊拍, 慳好多運費架, 嘻嘻!
     

    回覆刪除