2011年4月12日 星期二

支持雞蛋仔伯伯

2011 年 4 月 11 日, 星期一


 


從電視新聞得悉雞蛋仔伯伯事件


此刻, 還沒了解事件始末的廁紙


驚嘆伯伯 DIY 木頭車的技倆


小小木頭車, 都有避震架, 勁


 


雖然, 伯伯在街邊賣雞蛋仔是違法, 伯伯亦知自己違法


食環署檢控, 亦合情合理, 無可口非


但人家這一次還沒開始販賣就被檢控, 就有點兒...... 


我, 支持雞蛋仔伯伯


人家都是為兩餐, 自食其力, 不領綜援嘛


 


最討厭, 最憎恨有手有腳都去領綜援的人


更看不起那班有手有腳, 沒有付出過就領綜援的人


領綜援, 免費享用醫療服務, 還要大聲夾惡咆哮 " 我有份出糧俾你 "


阿哥, 阿姐, 你領綜援何來出糧給我呀


是我出糧給你, 還要給你大聲指罵呀


 


跟同事閒聊雞蛋仔伯伯事件


有人提議, 應該邀請雞蛋仔伯伯去商場做 Roadshow


表演木頭車 DIY, 雞蛋仔 DIY


又或者製作迷你版木頭車出售


當然都要賣雞蛋仔啦


 


不是說要保育文化遺產嗎


雞蛋仔, 絕對是港產 " 無價寶 "


是無數香港人的兒時回憶


何況伯伯在 Openrice 早已略有名氣


我都好想去食伯伯的雞蛋仔, 一嚐兒時滋味


 


雞蛋仔伯伯, 努力加油, 不要放棄呀


我還沒品嚐過你的雞蛋仔呢


3 則留言:

  1. 同意同意,支持支持!

    回覆刪除
  2. 早晨!我都係老野,但我覺得食環署100%無錯,如果老野就吾拉,甘樣咪所有不法份子咪請晒的阿婆阿伯向〔彌敦道〕中間擺檔囉!又吾使納牌費,又吾使納稅!
     
    香港有很多人都好善心,但不要欺騙自己,係應該勸阿伯去社處囉著數,不應重圍法庭支援!香港人越縱越不知〔何謂法治社會〕。
     
    我再講一次,我都係老人,但不應以老賣老,博人同情。
     
    我知有人會〔媽〕我,但我堅持做人要做到合情合理合法。

    回覆刪除