2011年4月16日 星期六

Clarisonic PLUS

2011 年 3 月 27 日, 星期日


 


2011 年, 才過了三分一


廁紙, 依舊揮霍無道, 買東買西


不過, 紜紜揮霍之中, 都有貴得有道理的消費嘛


 


繼有一月代表, Galaxy Tap


( 雖然我事後曾經質疑是草紙欺騙我 )


再來三月代表, Clarisonic PLUS



 


三月的某天, 廁紙忽然好想買個什麼洗臉刷


努力上網找資料, 鎖定目標 Clarisonic PLUS, 非買不可


要買的原因嘛, 其實自己都不清楚


總之就是, 那一刻, 我想花錢, 我想買


女人要買東買西的理由, 大概就是我想花錢吧


 


知道 Clarisonic PLUS 在美國賣得比香港便宜


剛巧好姊妹要去美國


想過請好姊妹幫我買


但又不好意思要好姊妹在美國幫我找


更不好意思要一向怕搬行李的好姊妹幫我運回來


雖然一整盒 Clarisonic PLUS 都重不得那裡去


 


3 月 25 日, 從 Blog 上得知


用 HSBC 的白金卡在 Joyce Beauty 買都有九折, 還要送 Body Brush


折扣後 $1890, 跟美國的價錢差不遠呀


那就當然在香港買啦, 不用等嘛


而且, 在香港買有兩年保養


有問題, 拿回 Joyce Beauty 就可以啦


兩日的等待難奈, 星期日, 終於有時間去中環買


 


買這個 Clarisonic PLUS, 可是千山萬水, 困難重重呢


甫踏出中環港鐵站, 就驚覺街上超級超級嘈吵


好似有什麼大事發生, 但眼見市面又大致平靜


什麼都不理啦, 繼續向 Joyce Beauty 進發


 


原來...... 遊行呀, 在那條什麼道中


遊行隊伍還要在 Joyce Beauty 前停低


人家為什麼遊行, 我可沒有興趣知道


我只想去 Joyce Beauty 進貢, 為什麼要阻我


我可不想老遠走去 IFC 買呢


不惜蒙著危險, 都要走近 Joyce Beauty 看看有沒有關門大吉


 


Joyce Beauty 雖關上大閘, 但還有 Sales 在店內看 Show


Joyce Beauty 的保安叫我從新世界大廈進入


但新世界大廈都關閘大吉, 保安又叫我走後門


為求買得心頭好的廁紙


雖有猶豫, 還是走上後巷


千辛萬苦, 還要被遊行隊伍灑溪錢, 可幸我有雨傘擋溪錢


這個 Clarisonic PLUS, 得來不易呀


 


用上洗臉刷半個月, 整體感覺還不錯


可能因為我在 Reenex 做 CPS 都接近大半年


用後皮膚是否有光澤嘛, 就不太明顯


但是每一次刷完, 都是超級乾淨


用在草紙的臉上, 效果可是超級顯著呢


草紙的粗糙背脊, 刷完嘛, 都變得滑不溜手


 


每晚洗白白之時, 用 Clarisonic PLUS 刷上兩分鐘


( 官方指示, 只刷一分鐘 )


廁紙的 Compliance 還不錯


2009 年買的蒸面機嘛


每次用上最少十五分鐘, 用後又要倒水, 都懶的用啦


都是 2009 年買的 OTO 腰背鬆


現在一樣少用, 不是累的要命都不用呢


 


Clarisonic PLUS, 絕對是貴得有道理


等我的 Reenex CPS 做完之後, 不會再買啦


Clarisonic PLUS, 加上我的 Panasonic 蒸面機


一於努力自家 Facial


1 則留言:

  1. Hello, 我係search Clarisonic search到你呢篇網誌話買咗部機。我正考慮買haba定係 handybio,但有blog友仔話Clarisonic仲好,想問吓你買咗大半年到依家仲有無keep住日日用呀?塊面仲係咪咁滑呢?我最想知你D毛孔係咪細咗而且一路keep住毛孔咁細呢?擦身到現在係咪都咁滑?依家天氣乾燥你d皮膚乾唔乾呢?一下子問你咁多問題真不好意思,要麻煩你費時解答,謝謝!
    [版主回覆11/05/2011 22:02:21]Haba , handybio 我都無用過, no comment. clarisonic 呢, 我就到依家都 keep 住日日用, 因為真係好方便. 塊面仲滑唔滑, 皮膚乾唔乾, 其實無可能關晒 clarisonic 事. Clarisonic 其實只係用一個超聲波完理去幫你清潔皮膚, 用完 clarisonic, 你感覺係好似做完 deep cleansing 咁乾淨, 用得個零月, 死皮都無晒, peeling 都唔洗做. 至於塊面仲滑唔滑, 皮膚乾唔乾, 就要靠你用完 clarisonic 之後要搽野啦. 我D毛孔一向都唔算大, 但亦唔覺得 clarisonic 可以令毛孔細 d, 而我亦唔 expect 用左 clarisonic 可以收毛孔 tim 囉

    回覆刪除