2011年1月18日 星期二

一年一度豬扒約會

2011 年 1 月 15 日, 星期六


 


這個星期六, 草紙要 Full Day Work


一個人, 去不了迪迪尼, 去銅銅灣啦


走過 SOGO, 上過教協, 又逛過 Jusco 十元店


時間, 依然過得好慢, 草紙還沒可以放工


一個人走在街上, 又冷又肚餓, 亦有點可憐嘛


與其在街上遊盪, 不如找家餐廳等位去


反正, 等一下吃飯還是要等位


 


等, 都要等得有價值嘛


想起 Tonkichi


五點去等, 剛剛好 


 


2009 年, 我們在 Tonkichi 吃了第一次的吉列豬扒


2010 年, 我去沙巴之前, 買浮潛用具的那一晚, 吃了第二次的 Tonkichi


2011 年的今日, 第三次 Tonkichi


 


看似一年一度的豬扒約會


其實, 中間還想多吃啦


沒有去, 只因不想等位嘛


 


有一晚, 亦是買 HTC Aria 的那晚


就因為不想等位, 去了另一家吃吉列豬扒


差不多的價錢, 不過就差很多的質素


 


又有一晚, 廁紙等草紙放工的同時, 私自去 Tonkichi 等位


明明可以排得好位置, 亦都已經排到接近終點啦


就因為有人堅持不想吃豬扒


浪費了我的一番心血, 亦害我沒得吃好好味的椰菜


 


這一晚, 廁紙徵詢過草紙才去 Tonkichi 等


有陰影嘛


起初, 的確是等, 不是排隊


不過一有第一個人排隊, 不到幾秒, 就排了約十個人


再過一陣子, 第一輪用膳已滿額


 


排第二的廁紙, 終於坐得靠窗的卡座



同一樣的價錢, 多一分的浪漫, 多兩分的喜悅


有人起初還說不想要窗邊卡座呢


 


Tonkichi 的磨芝麻碗, 跟我在 Jusco 十元店買的同一個樣子


不過, Tonkichi 的容易磨得多呀 



 


跟第二次吃 Tonkichi 時吃的一樣


兩個雙拼餐, 想吃的都有啦



 


廁紙有個疑問


每人一個一人餐, 就先來一人一碗飯, 再無限量添飯


如果三個人點二人份呢, 是先來三碗飯, 還是都是兩碗呢


可能你會問, 就不過是白飯嘛, 可不在乎呢


不過, 我跟草紙都非常在乎那碗珍珠米飯呢


這一晚, 大家都大肚餓, 一人兩碗


還有吃了好多好多的椰菜呢


 


上一次吃吉列豬扒, 廁紙就買了 HTC


今次吃吉列豬扒, 廁紙就出了 Samsung Galaxy Tap


詳情, 請看下回分解


1 則留言:

  1. 我好似o係東京都食過呢間呀,hk 邊度有得食呀?
    [版主回覆01/22/2011 22:34:00]東京有無 tonkichi 我唔知呀, 不過東京有兩間都係食吉列豬, 兩間都叫"和幸" , 不過應該唔同老細. 台場有一間和幸, 新宿高島屋同 narita terminal 2 就有另一間和幸, 上機前必食.
     
    tonkichi 就 CWB 世貿, TST the one , TST近海港城仲有另一分店
     
    香港仲有幾間都係食吉列豬, 不過我覺得 tonkichi 最好食囉

    回覆刪除