2011年1月17日 星期一

喪買 @ 迪迪尼

2011 年 1 月 11 日, 星期二


 


又一次, 廁紙因為 Shopping 而獨自去迪迪尼


說獨自, 又不全是


因為, 有朋友在迪迪尼等我


全靠朋友的幫忙, 又可以大手入貨呢


 


草紙的 Order, 五週年徽章


還有三個 2011 農曆新年限量版徽章



經已推出的五週年徽章, 都應該買了啦


 


Mini Starter Set, 本來只是草紙想買


不過, 條頸繩好美嘛, 又是五週年精品


一人一套啦 



 


大相架, 又是草紙 Order


廁紙其實都好喜歡, 只是, 我家實在沒有容它之處



我, 唯有買個小的膠相架啦


 


一至五週年明信片



其實, 四週年的時候已經買了幾套, 每套四張


今年這套明信片的設計, 基本上跟四週年的是一樣


只是, 五週年的一套多了閃粉


就因為設計一樣, 所以想過放棄


又因為是五週年出品, 最後還是買回來, 而且是 Double Up


 


必買的, 當然還有五週年簽名簿


左想右想, 又是 Double Up, 就因為那個五週年



2011 簽名簿呢, 剛推出時已經買了一本啦


今日, 一樣要 Double Up


留待 2011 去東京迪士尼用呢


想當日, 以為東京迪迪尼都有簽名簿, 所以沒有帶去


誰知, 東京的那本, 實在買不下手呢


 


等朋友的時候, 遇上小飛象跟小木偶


小飛象的眼睫毛好可愛, 而且會眨眼


小木偶呢, 手腳會動呀



自從放下書包, 不需要再用筆, 已經沒再買筆啦


再者, 以廁紙的品性, 買回家之後只會封存觀賞, 不會用


過幾年嘛, 不再喜歡啦, 又寫不出墨啦


掉又可惜, 不掉嘛, 又好阻礙地方


所以, 已經好多年沒買筆啦


今次這兩支


是我遇上的第一支小飛象, 第一支小木偶


加上同事前陣子送我的迪迪尼筆


又鈎起我買筆的意慾


所以, 這兩支非買不可啊


不過, 買了我依然不會拿回公司用


雖則一整天, 我都只是在公司才需要寫字


 


最後, 再加五盒同事極力推介的 Crunch




五週年 Crunch, 買給自己的


不到幾天, 已經吃光啦, 果然 Yummy


 


本來準備送禮的三罐農曆新年 Crunch


出 Blog 之日, 還健在


之後嘛, 不敢說啊......




 


是日喪買的 Visa 獎賞 


貼紙又貼紙


還好, 朋友的朋友幫我抽得一頂帽


當然, 都是迪迪尼賣不去的倉底帽啦



 


是日喪買 @ 迪迪尼大成功


不久的將來, 應該又會麻煩朋友呢 


沒有留言:

張貼留言